Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

  og så var kvalmen væk!
Forfatter: 
Dato:  27-06-2008 16:45

Hejsa


Ja, jeg har det altså lidt underligt for tiden.


Jeg har haft kvalme og dårlig mave stort set hver dag i omkring 2 måneder. Det plejede at komme om aftenen, hvor jeg er på arbejde. Det var aldrig så slemt, når jeg havde fri, som når jeg var på arbejde.


Nå, men nu lige pludselig, har jeg ikke haft kvalme i hele 2 dage. Det er simpelthen så underligt.


Jeg ved godt, at det er en glæde at slippe for, men helt ærligt, så føler jeg mig pludselig slet ikke gravid mere. Det har jo hele tiden været sådan, at gravid=kvalme (eller omvendt ), og efter så lang tid er kvalme jo efterhånden blevet normal tilstand.


Så nu går jeg her og håber på, at jeg stadig er lige så gravid som før.

Jeg mistede i Januar da jeg var i 12. uge, så jeg tænker måske lidt for meget over alting.


Men hvad siger I? Var jeres kvalme også væk så pludseligt, at det blev helt mærkeligt?


Man bliver jo næsten et helt nyt menneske



Hest sælges

www.guloggratis.dk/dyr/heste/heste/ hoppe/annonce/2825204


Medlem af "smårytternes" klub
0
0
Svar på denne tråd
 
 12345678
Forfatter: 
Dato:  27-06-2008 19:20

Jeg er pt i uge 10, og jeg kan mærke at min kvalme helt klart er på retur..

Super dejligt..:o)


Jeg kan sagtens sætte mig ind i at du bliver bekymret, men du har jo nok andre "symptomer"..?


Mine babser er f.eks nærmest ved at eksploderer..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jep...
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 09:56

Man går fra at ønske kvalmen hen hvor peberet gror,
til at "mangle" det.

Helt korrekt en underlig følelse, og ja man føler pludselig man mangler graviditetsbeviser, så kan helt sikkert følge dig.


Jeg havde det på nøjagtig samme måde da min forsvandt efter 16 uger.



~ Hilsen Berit Rahmberg ~

Nedl. landbrug søges til leje i Nordjylland

~ ~ ~
Ox-Arabere.dk

* * *
Et privat hestehold i det Nordjyske
Galleri.Rahmberg.dk
0
0
Svar på denne tråd
 
 ja min...
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 10:35

... kvalme forsvandt også fra den ene dag til den anden. Eller det vil sige, næsten. Jeg havde så voldsom kvalme at jeg ikke kunne holde mad i mig overhovedet, og pludselig en dag vendte det, og jeg kunne godt spise igen :-D


Kvalmen havde jeg dog stadig i ny og næ, men det var mest, hvis jeg spiste for hurtigt.


Så jojo, du er nu nok stadig gravid :-D



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider