Hejsa
Ja, jeg har det altså lidt underligt for tiden.
Jeg har haft kvalme og dårlig mave stort set hver dag i omkring 2 måneder. Det plejede at komme om aftenen, hvor jeg er på arbejde. Det var aldrig så slemt, når jeg havde fri, som når jeg var på arbejde.
Nå, men nu lige pludselig, har jeg ikke haft kvalme i hele 2 dage. Det er simpelthen så underligt.
Jeg ved godt, at det er en glæde at slippe for, men helt ærligt, så føler jeg mig pludselig slet ikke gravid mere. Det har jo hele tiden været sådan, at gravid=kvalme (eller omvendt
), og efter så lang tid er kvalme jo efterhånden blevet normal tilstand.
Så nu går jeg her og håber på, at jeg stadig er lige så gravid som før.
Jeg mistede i Januar da jeg var i 12. uge, så jeg tænker måske lidt for meget over alting.
Men hvad siger I? Var jeres kvalme også væk så pludseligt, at det blev helt mærkeligt?
Man bliver jo næsten et helt nyt menneske 