Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Hvad koster det at leje en autostol?
Forfatter: 
Dato:  18-06-2008 22:00

Hej,


er der nogle, der ved, hvad det koster at leje en autostol?


Jeg har hørt, at man kan leje dem på tankstationer og i Babysam?




Mvh Mette
***
If you do not succeed... Redefine succes!
*****
Må man offentliggøre billeder fra stævner uden samtykke?
0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg har været ved at
Forfatter: 
Dato:  18-06-2008 22:06

jeg har været ved at undersøge det. jeg mener det var omkring 300 kr for de første 9 måneder (der skal betales et depositum selvfølgelig)


det var hos ønske børn, da jeg ikke bryder mig om babysam (aalborg)




Længe leve Karma loven


Hoppeføl/åring købes. pinto eller paint.

0
0
Svar på denne tråd
 
 300.....
Forfatter: 
Dato:  18-06-2008 22:26

300 kr for 9 måneders leje?


Nå men jeg skal egentlig bare bruge den i en uge - så det virker da til at være en ok pris pr. dag ;)


Den skal lejes et sted på Lolland eller Falster.


Mvh Mette
***
If you do not succeed... Redefine succes!
*****
Må man offentliggøre billeder fra stævner uden samtykke?
0
0
Svar på denne tråd
 
 Babysam
Forfatter: 
Dato:  19-06-2008 11:07

Hej

Vi har netop lejet én i Babysamm. Man betaler et depositum -afhængigt af stolens stand. I vores tilfælde var det 750 kr. Og så koster det 30 kr. pr. påbegyndt måned som trækkes fra depositummet. Det vil altså ca. sige 270,-kr, hvis barnet kan sidde i stolen i 9 mdr.

Mvh

Anette


Stutteri Nørkær

Ministutteri med avl af shetlandsponyer!

Lige nu to skønne hoppeplage (helsøstre til salg)

Forventet stg. h.h.v 85 og 90 cm

0
0
Svar på denne tråd
 
 Søg og du skal finde..
Forfatter: 
Dato:  19-06-2008 13:09

Mor til Alexander 31.10.04 og Laura Josephine 29.04.06

0
0
Svar på denne tråd
 
 vist......
Forfatter: 
Dato:  19-06-2008 15:17

Det er vist lidt forskelligt fra butik til butik kan jeg høre. Jeg spurgte i babysam i Næstved og der skulle de have et dep. på 200 eller 300 kr og så 50 kr pr. måned.

Så der er vist ikke andet for end at du må ringe/besøge de forskellige butikker i området.



termin 5 september 2008

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for jeres....
Forfatter: 
Dato:  19-06-2008 19:57

..svar :-)


Løsningen var pludselig rundt om hjørnet, da jeg kan låne af en kollega :)


Så det var slet ikke så besværligt


Mvh Mette
***
If you do not succeed... Redefine succes!
*****
Må man offentliggøre billeder fra stævner uden samtykke?
0
0
Svar på denne tråd
 
 priser..
Forfatter: 
Dato:  20-06-2008 12:17

i ønskebørn, haderslev tager de 50kr for 1 uge, og 60kr for en måned.




mvh. Gitte


2års NF/fjord 1'er pony sælges, tømmekørt, og med potentiale som børne/dressurhest

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider