Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Hulk snøft.. suk...
Forfatter: 
Dato:  17-06-2008 20:24

min barsel slutter i dag.. Så imorgen tidlig skal jeg starte på arbejde igen.. Suk hvor det år er gået hurtigt... Heldigvis skal jeg kun pår arbejde 4 uger, så har jeg 3 ugers sommerferie...


Hilsen Stine




SÆLGES
Bla. Super lækker 2 års buckskin welsh sec A hoppe.

Smart Palomino sec A hingst m. avlsgodkendelse

www.welsh-stutteri.dk




0
0
Svar på denne tråd
 
 din stakkel
Forfatter: 
Dato:  17-06-2008 20:40

Ja tiden går hurtigt. Jeg startede for et par uger siden og jeg nyder at komme i gang igen.


Sarah er startet i dagpleje og det går bare rigtig godt. Hun er rigtig glad for at komme der og vi er rigtig glade for dagplejemor.


Jeg er glad for mit nye arbejde, med nogle rigtig gode kollegaer.


Jeg har så en uges ferie fra på mandag .


Håber at alt I alle 4 har det godt.


Hilsen Tenna


Gallakjole sælges, se præsentation.

Rideudstyr sælges.


Kig her: www.123hjemmeside.dk/ SarahSpiegelhauer

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  18-06-2008 21:45

Det gik heldigvis fint på den første dag.. Haha.. Jeg tror ikke jeg har sovet meget i nat.. drømte flere gange at jeg sov over mig, og ikke kunne huske nummeret til arbejdet så jeg kunne ringe og sige jeg kom for sent.. men den er der vel også andre der kender!!

nå Men jeg skal TIDLIG op igen i morgen..

Godnat...


Hilsen Stine




SÆLGES
Bla. Super lækker 2 års buckskin welsh sec A hoppe.

Smart Palomino sec A hingst m. avlsgodkendelse

www.welsh-stutteri.dk




0
0
Svar på denne tråd
 
 Barsel
Forfatter: 
Dato:  18-06-2008 22:45

Hej Stine..


Puhh det må være hårdt at komme i gang igen.... Men omvendt må det da også være meget rart:-)


Jeg har valgt at starte på arbejde igen allerede til september, der er Simon 6 mdr. Så starter jeg på 25 timer... Luksus:-)


Håber I har det godt... Og.. Han er da bare for lækker ham din Palomino dreng.. Har savlet meget over ham.....


Lækkert hoppeføl e. De Noir sælges..

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 09:46

Ja Bushmill er en meget smuk dreng.. du må gerne købe ham.. .. Faktisk er det rigtig dejlig at komme ud blandt "mennesker" igen.. haha..


Så jeg savner næsten ikke at gå på barsel.. det er bare lidt hårdt at stå op kl 5.30, når man nu har været vant til at sove lidt længe..


Hilsen Stine




SÆLGES
Bla. Super lækker 2 års buckskin welsh sec A hoppe.

Smart Palomino sec A hingst m. avlsgodkendelse

www.welsh-stutteri.dk




0
0
Svar på denne tråd
 
 uhhhhaa
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 10:07

det lyder ikke godt.. hehe.


har heldig vis barsel til december.. skøøønt.. begynder så at arbejde i starten af januar.. håber det bliver godt, men man går lidt i sin egen lille bobbel når man er på barsel..



Mvh. Nana 18-årig Enlig Ung-mor til siff 29-1-08 <3 og pave stolt!!

og fjordhesten

Højgaards keisar


0
0
Svar på denne tråd
 
 Barsel...
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 10:48

Øv, jeg har ikke barsel :-( Jeg går i skole, og kæresten vil ikke høre tale om barsel... Freya er nu tre mdr, og jeg går lige pt til eksamener... Kunne sku godt bruge lidt barsel.. Får godt nok sommerferie imorgen, men skal så arbejde hver lørdag med rengøring...




MVH Tine Vejlstrup


Nu med skønne Freya i armene, født 17/3-08

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider