Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 PK 1.juli
Forfatter: 
Dato:  16-06-2008 14:12

Hej!


Ved ikke helt hvad jeg vil med dettte indlæg. Vil nok bare fortælle og snakke om hvor spændt jeg er og hvor meget jeg tæller ned


Jeg har termin d 11 juli, men skal ha foretaget planlagt kejsersnit d 1 juli (altså om to uger kun).

Jeg glæder mig selvfølge meget og nu er det til at se en ende på gravititeten. Tror jeg når at blive meget rasløs i løbet af næste uge.


Hvordan har i andre der har kendt datoen haft det de sidste uger og dage?


Den sidste mdr har jeg været til scanninger og har fået taget en del blodprøver på sygehuset fordi de fandt ud af der er for meget fostervand. I sidste uge vejede den 3480 (uge 35) og da jeg så fik afvide jeg skulle ha et møde med en overlæge troede jeg faktisk de ville tage den ud før, men nej ikke så længe alle prøver er fine og det er de heldigvis. Skal ind og ha kørt en strimmel i næste uge.


Såå... ja nedtælling til d 1




Mvh. Maya!!


VW Golf sælges (billigt)

SE BILLEDER PÅ PRÆSENTATION......

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg har
Forfatter: 
Dato:  17-06-2008 11:32

Født mine 4 unger ved KS alle sammen. Det første var akut og derfor endte jeg så med 3 planlagte efter følgende.


Jeg kan godt forstå du ER spændt :-) Det er sådan set ret underligt at gå og vide den præcise dato og klokkeslet for at se bebs :-)

God fødsel til dig :-)




Venlige hilsener

fra

Maria & L`umin


Mor til tre Prinser og en lille Prinsesse

Samt Pony mor in spe...


~*~ Snart ikke Frk. men Fru :-) skal giftes den 30 August ~*~


0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg vidste også
Forfatter: 
Dato:  17-06-2008 12:57

hvornår cirka mine børn ville komme. Skulle føde 3 uger før termin pga min medicinske behandling og blev igangsat. Første gang endte det i akut KS pga dyk i hjertelyden og anden gang blev det atter til akut KS fordi en jordemoder kom til at give mig for meget medicin til igangsættelsen så min livmoder bristede.....


Beagle.



0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  17-06-2008 19:42

Tak for jeres svar begge to, det er super rart med nogle "tilbagemeldinger".


Min første var også akut kejsersnit som jeres. men mht ventetiden frem mod det er det jo helt anderledes med et planlagt for man ved hvornår og í teorien også hvordan det foregår.




Mvh. Maya!!


VW Golf sælges (billigt)

SE BILLEDER PÅ PRÆSENTATION......

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider