Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Nej hvad er nu det??
Forfatter: 
Dato:  11-06-2008 16:21

Åh altså, nu går der panik i mig!

Kæresten og jeg forsøger at få børn, vi har ladet naturen gå sin gang, men i denne md. har jeg "for sjov" forsøgt at tage ægløsningsteste... Og uden resultat! Forstået på den måde, der har intet været at se på testene - overhovedet!

Jeg har ellers overhovedet ikke stresset over graviditet osv, men nu bliver jeg godt nok en smule nervøs...

Ved ikke lige helt hvad det er der sker, hvorfor jeg - ifølge testene - åbenbart ikke har ægløsning...

Regner med at kontakte lægen for lige at høre ham til hvad han tror, men syns godt nok lige nu at det er lidt træls...!

0
0
Svar på denne tråd

Kvinder har faktisk
Forfatter: 
Dato:  11-06-2008 16:23

Ikke ægløsning hver mdr.

Det er ganske normalt, men først noget vi opdager når vi , som du, tester.

Illum

En SUPER smed,kan IKKE gøres op i penge !!!

0
0
Svar på denne tråd

Lægen...
Forfatter: 
Dato:  11-06-2008 16:38

Smut til lægen og få lavet en blodprøve, det kan være du har PCO... altså ubalance i hormonerne...

Pøj pøj med det hele

Mia

Så ankom Andrea Nikoline Petersen :)

0
0
Svar på denne tråd

ægløsningstest
Forfatter: 
Dato:  11-06-2008 18:39

Altså jeg kunne ikke finde ud af de ægløsningstest, og idag har jeg en datter på 1 år - så måske er der ikke noget at være bekymret over...

Maria

Mor til Silje 30.05.07

Nu fru Bisgaard

0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  11-06-2008 19:06

okay, vidste så ikke at vi ikke havde ægløsning hver md... Så må jeg jo satse på at det bare lige er denne md den vælger at udeblive, og at alt ellers fortsætter som normalt...

Vi har desværre ikke mulighed for "sengegymnastik" hver dag, så vi blev enige om at jeg hellere måtte holde lidt øje med hvornår der var størst chance for gevindst, så vi kunne planlægge lidt...

Min mens. er regelmæssig (fuldkommen!) Så udfra tællesystemet er der jo selvf. nogle dage hvor ægløsningen burde falde, men ville nu gerne vide det lidt mere præcist, igen - fordi vi ikke har uanede muligheder for hjemlig hygge..

Jeg tror dog også at jeg i den sidste ende syns det er lidt besværligt med testene, (især hvis de ikke er tydelige og nemme at have med at gøre) - så jeg ku jo selvf. prøve de andre metoder der findes...

Og ja, tålmodighed er jo i sidste ende en dyd

0
0
Svar på denne tråd

ægløsning
Forfatter: 
Dato:  12-06-2008 12:22

nu skriver du ikek om du har prøvet at teste hver dag i en periode, men jeg selv havde ægløsning på ca 2-3. dagen efter sidste dag med blødning - ualmindeligt tidligt så det tog lidt tid før der var gevinst... Fandt faktisk ud af det ved at lytte til min krop, for lige netop omkring ægløsning havde jeg meget større lyst til 'hygge'

www.erfagruppensyd.dk

Bedækning tilbydes ved Juniperlodge Jones i 08/09

Sælges:
Ufødt føl e. Michellino/Romancier

Hoppe f ´08 e. First Dance/Lauries Crusador xx

Romeo

Aron

Arthur

Giv gerne et bud på de andre ...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider