Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 UMULIGT at undvære!
Forfatter: 
Dato:  01-06-2008 18:36

Ja har du også nogen mere eller mindre tossede ting som du ikke mener dit barn kunne leve/vokse op uden? ;D


På min "liste" er der:


EN GUL BADEAND!

Sådan en er da et must-have for alle nuttede små skabninger kaldet babyer :P







UNIKKE Pandebånd sælges:

Skriv og hør nærmere!

www.mevert.dk/salg.html


Knagerækker udarbejdes

0
0
Svar på denne tråd
 
 Uuligt at undvære
Forfatter: 
Dato:  01-06-2008 18:51

Haha, her er badeanden grøn, don´t ask me why, men det er den :D


Har selv haft en Halfdam Rasmussens abc bog, var meget glad for den som barn og håber at min datter får en til hendes navngivningsfest, ellers må jeg selv ud og købe den til hende :D

For Sådan en skal hun bare have, hehe :D


nu med en lille prinsesse født den 7/3-08


Sådan indsætter du billeder.


whiskysæt m. hestemotiver sælges


I don't suffer from insanity...
..I enjoy every waking moment of it..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Emil fra Lønneberg
Forfatter: 
Dato:  01-06-2008 18:55

Min datter (og mig selv) har altid elsket Astrid Lindgrens bøger, mest dem om Emil fra Lønneberg - både som billedbøger og til højtlæsning. Dem ville vi ikke have undværet

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vi har en .....
Forfatter: 
Dato:  01-06-2008 19:07

blå badeand - har tidligere haft en lyserød med guldkrone på


Her er den en bestemt Fisher Price rangle - den er gul, to sole der er sat sammen og som man kan dreje rundt om hinanden (svært at forklare) - sådan en havde jeg som barn og sådan en har vi




TinaR

***Nu FRU Rasmussen***

Mor til Filippa 060603, Mikkeline 260205

og Bertram 250108


0
0
Svar på denne tråd
 
 LEGO:....
Forfatter: 
Dato:  01-06-2008 19:29

David eeeelsker sin Lego rangle der er en mariehøne på den ene side og en bi på den anden.


Badeanden derimod er YT. Gul and sælges billigt


/Mia.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Vi har en
Forfatter: 
Dato:  01-06-2008 20:21

sort badeand med røde horn på (gæt hvad det er !)


og til prinsessen har vi en lyserød and med lidt slør på :-)


Beagle, som derudover har en flok ællinger i plast i et badekar ude på terassen.... altså gummiællinger !



0
0
Svar på denne tråd
 
 Vores uundværlige
Forfatter: 
Dato:  01-06-2008 21:36

Er den klassiske plastic motorcykel i rød og blå - den har begge mine børn elsket, og jeg tror endnu ikke jeg har været i et hjem med børn hvor den ikke var fast inventar


Og her er badeanden også gul



Christel

Tjek www.dudiogfrister.dk

Ny åbnet webshop med børnetøj og andet godt

FRAGTFRI LEVERING I UGE 23


Brugt ventetøj til salg - se præs.


0
0
Svar på denne tråd
 
 hehe godt
Forfatter: 
Dato:  01-06-2008 22:19

HEhe, godt I andre også har lidt "must-haves" derhjemme.


TinaR den der sol-rangle havde jeg da jeg var lille!!!

Min mor har den endnu til dagplejebørnene :) (kunne være jeg skulle gøre krav på den *S* det er jo min)


Ellers er der den der rangle fra Brio, et "bur" med en klokke. Den havde både Michael og jeg som små. Og Emma kan lege med den ved både Michaels forældre og min mor, da de begge eksisterer endnu (y)


Det var sgi god kvalitet der blev lavet dengang :)

Jeg havde også en sort gå-tur gravhund fra Brio og en mariehøne. Sidstnævnte har Emma arvet...





UNIKKE Pandebånd sælges:

Skriv og hør nærmere!

www.mevert.dk/salg.html


Knagerækker udarbejdes

0
0
Svar på denne tråd
 
 Her er/var
Forfatter: 
Dato:  01-06-2008 23:02

den blå/røde scooter også et hit - desværre var der nogle der stjal den. Tænk at stjæle fra et barn, jeg undres.


Nå men det er i hvertfald en ting vi skal købe til ungerne...


Freya spørger stadig efter hendes og hun vil ha' en ny. Har ellers sagt at hun er ALT for stor.


Mvh. Bodil


Mor til tre vidunderlige unger ;-)


Freya 16.05.03

Frida 17.02.07

Frederik 24.03.08

"Livet leves forlæns, men forstås baglæns"

Søren Aabye Kierkegaard


www.123hjemmeside.dk/ familienkauffmann



0
0
Svar på denne tråd
 
 Bodil....
Forfatter: 
Dato:  01-06-2008 23:04

HA HA - tror aldrig man bliver for stor til den - selv jeg tager en tur på den indimellem



Christel

Tjek www.dudiogfrister.dk

Ny åbnet webshop med børnetøj og andet godt

FRAGTFRI LEVERING I UGE 23


Brugt ventetøj til salg - se præs.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Legetøj
Forfatter: 
Dato:  02-06-2008 09:26

Blå/rød/gul motorcykel er en "must" her... Har endda to, en til inde og en til ude :-D


Badeanden er rød her :-)


Vi har også de to sole-ranglen... men herren synes kun den er spændende kort tid af gangen :-)



Mange hilsener Ann-Rikka :-)


Med englebarnet Tika 18/3-2006 R.I.P og Snorre 28/6-2008

Hestene: Jossie, Chico og Catwalk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Cykkel
Forfatter: 
Dato:  02-06-2008 12:45

Den røde/hvide trehjulede cykkel med lad bagpå er da også et must, dog er min datters lilla, lyserød og hvid, men uuuha den bliver brugt...

Ja hun tilbyder til og med Elvis en tur på den også


Og ja, den der "bjelle i bur" rangle ting fra brio den høre også til :)


Mvh. Pia


At vide hvad man ikke ved er dog en slags alvidenhed.

(Piet hein)

0
0
Svar på denne tråd
 
 dfasdf
Forfatter: 
Dato:  02-06-2008 13:25

Anton leger jo ikke rigtigt endnu - han kigger, og skubber lidt til legetøjet der hænger ned.


men mine piger har alle været superglade for den sorte brio gravhund - mest halen som åbentbart er go at gumle på....


vi må have fat i en til Anton !!!!


Sort babylift brugt 2 måneder , er som ny samt sort brio pusletakse spritny, sælges samlet 425,- inkl. porto

sælges på grund af køb af blå barnevogn

billeder kan tilsendes via mail

0
0
Svar på denne tråd
 
 legetøj...
Forfatter: 
Dato:  02-06-2008 17:51

malene har ikke en, men hele 4 badeænder!! (1and og 3 ællinger) i hhv, 2gule, 1orange og 1lilla.. de skal med når hun skal i bad, ellers siger det : VRÆÆL indtil man finder dem :-)




mvh. Gitte (& Tyran).


0
0
Svar på denne tråd
 
 Her er badeanden ....
Forfatter: 
Dato:  02-06-2008 18:41

....skiftet ud med FISK! :-D


Lærke elsker dem og spørger selv efter at komme i bad så fiskene kan komme med ;-)


Bettina




Mor til skønne Lærke 070106

0
0
Svar på denne tråd
 
 ond mor
Forfatter: 
Dato:  02-06-2008 20:15

kan da se at jeg er en frygtelig ond mor... Jeg har ikke sørget for at introducere en badeand til main datter! - Det må jeg have gjort noget ved...


Jeg tror lidt tendensen er at vi 1. falder i svimer over de ting fra vores egen barndom som man stadig kan få, og 2. de ting vi kan huske vi ønskede os brandene som børn, men ikke fik...

- og så er har vi jo en god undskyldning for at købe det :-)


Her er der ingen tvivl om at absolut super farvorit er den lille røde træ-dukkevogn. Faktisk min den gamle.


Maria

Mor til Silje 30.05.07

Nu fru Bisgaard


0
0
Svar på denne tråd
 
 dino........
Forfatter: 
Dato:  02-06-2008 20:38

Her er det Dino fra Lamaza der er uundværlig :-)



Lotte.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider