|
|
| UMULIGT at undvære! |
| Forfatter:  |
AmigoCjn |
| Dato:  |
01-06-2008 18:36 |
|
Ja har du også nogen mere eller mindre tossede ting som du ikke mener dit barn kunne leve/vokse op uden?  På min "liste" er der: EN GUL BADEAND! Sådan en er da et must-have for alle nuttede små skabninger kaldet babyer  
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uuligt at undvære |
| Forfatter:  |
webster |
| Dato:  |
01-06-2008 18:51 |
|
Haha, her er badeanden grøn, don´t ask me why, men det er den  Har selv haft en Halfdam Rasmussens abc bog, var meget glad for den som barn og håber at min datter får en til hendes navngivningsfest, ellers må jeg selv ud og købe den til hende  For Sådan en skal hun bare have, hehe 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Emil fra Lønneberg |
|
|
Min datter (og mig selv) har altid elsket Astrid Lindgrens bøger, mest dem om Emil fra Lønneberg - både som billedbøger og til højtlæsning. Dem ville vi ikke have undværet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi har en ..... |
| Forfatter:  |
TinaR |
| Dato:  |
01-06-2008 19:07 |
|
blå badeand - har tidligere haft en lyserød med guldkrone på  Her er den en bestemt Fisher Price rangle - den er gul, to sole der er sat sammen og som man kan dreje rundt om hinanden (svært at forklare) - sådan en havde jeg som barn og sådan en har vi 
TinaR ***Nu FRU Rasmussen*** Mor til Filippa 060603, Mikkeline 260205 og Bertram 250108
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| LEGO:.... |
| Forfatter:  |
MiaDalager |
| Dato:  |
01-06-2008 19:29 |
|
David eeeelsker sin Lego rangle der er en mariehøne på den ene side og en bi på den anden. Badeanden derimod er YT. Gul and sælges billigt  /Mia.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi har en |
|
|
sort badeand med røde horn på (gæt hvad det er !) og til prinsessen har vi en lyserød and med lidt slør på  Beagle, som derudover har en flok ællinger i plast i et badekar ude på terassen.... altså gummiællinger !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vores uundværlige |
| Forfatter:  |
cruella76 |
| Dato:  |
01-06-2008 21:36 |
|
Er den klassiske plastic motorcykel i rød og blå - den har begge mine børn elsket, og jeg tror endnu ikke jeg har været i et hjem med børn hvor den ikke var fast inventar  Og her er badeanden også gul 
Christel Tjek www.dudiogfrister.dk Ny åbnet webshop med børnetøj og andet godt FRAGTFRI LEVERING I UGE 23 Brugt ventetøj til salg - se præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehe godt |
| Forfatter:  |
AmigoCjn |
| Dato:  |
01-06-2008 22:19 |
|
HEhe, godt I andre også har lidt "must-haves" derhjemme. TinaR den der sol-rangle havde jeg da jeg var lille!!! Min mor har den endnu til dagplejebørnene (kunne være jeg skulle gøre krav på den *S* det er jo min) Ellers er der den der rangle fra Brio, et "bur" med en klokke. Den havde både Michael og jeg som små. Og Emma kan lege med den ved både Michaels forældre og min mor, da de begge eksisterer endnu  Det var sgi god kvalitet der blev lavet dengang  Jeg havde også en sort gå-tur gravhund fra Brio og en mariehøne. Sidstnævnte har Emma arvet...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her er/var |
|
|
den blå/røde scooter også et hit - desværre var der nogle der stjal den. Tænk at stjæle fra et barn, jeg undres. Nå men det er i hvertfald en ting vi skal købe til ungerne... Freya spørger stadig efter hendes og hun vil ha' en ny. Har ellers sagt at hun er ALT for stor.
Mvh. Bodil Mor til tre vidunderlige unger  Freya 16.05.03 Frida 17.02.07 Frederik 24.03.08
"Livet leves forlæns, men forstås baglæns" Søren Aabye Kierkegaard www.123hjemmeside.dk/ familienkauffmann
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bodil.... |
| Forfatter:  |
cruella76 |
| Dato:  |
01-06-2008 23:04 |
|
HA HA - tror aldrig man bliver for stor til den - selv jeg tager en tur på den indimellem 
Christel Tjek www.dudiogfrister.dk Ny åbnet webshop med børnetøj og andet godt FRAGTFRI LEVERING I UGE 23 Brugt ventetøj til salg - se præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Legetøj |
|
|
Blå/rød/gul motorcykel er en "must" her... Har endda to, en til inde og en til ude  Badeanden er rød her  Vi har også de to sole-ranglen... men herren synes kun den er spændende kort tid af gangen 
Mange hilsener Ann-Rikka  Med englebarnet Tika 18/3-2006 R.I.P og Snorre 28/6-2008 Hestene: Jossie, Chico og Catwalk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cykkel |
|
|
Den røde/hvide trehjulede cykkel med lad bagpå er da også et must, dog er min datters lilla, lyserød og hvid, men uuuha den bliver brugt... Ja hun tilbyder til og med Elvis en tur på den også   Og ja, den der "bjelle i bur" rangle ting fra brio den høre også til  Mvh. Pia
At vide hvad man ikke ved er dog en slags alvidenhed. (Piet hein)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfasdf |
| Forfatter:  |
trilsen (nogen gange med mor) |
| Dato:  |
02-06-2008 13:25 |
|
Anton leger jo ikke rigtigt endnu - han kigger, og skubber lidt til legetøjet der hænger ned. men mine piger har alle været superglade for den sorte brio gravhund - mest halen som åbentbart er go at gumle på.... vi må have fat i en til Anton !!!!
Sort babylift brugt 2 måneder , er som ny samt sort brio pusletakse spritny, sælges samlet 425,- inkl. porto sælges på grund af køb af blå barnevogn billeder kan tilsendes via mail
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| legetøj... |
| Forfatter:  |
Gitte (Tyran) |
| Dato:  |
02-06-2008 17:51 |
|
malene har ikke en, men hele 4 badeænder!! (1and og 3 ællinger) i hhv, 2gule, 1orange og 1lilla.. de skal med når hun skal i bad, ellers siger det : VRÆÆL indtil man finder dem 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her er badeanden .... |
|
|
....skiftet ud med FISK!  Lærke elsker dem og spørger selv efter at komme i bad så fiskene kan komme med  Bettina
Mor til skønne Lærke 070106
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ond mor |
| Forfatter:  |
Maria G |
| Dato:  |
02-06-2008 20:15 |
|
kan da se at jeg er en frygtelig ond mor... Jeg har ikke sørget for at introducere en badeand til main datter! - Det må jeg have gjort noget ved... Jeg tror lidt tendensen er at vi 1. falder i svimer over de ting fra vores egen barndom som man stadig kan få, og 2. de ting vi kan huske vi ønskede os brandene som børn, men ikke fik... - og så er har vi jo en god undskyldning for at købe det  Her er der ingen tvivl om at absolut super farvorit er den lille røde træ-dukkevogn. Faktisk min den gamle.
Maria Mor til Silje 30.05.07 Nu fru Bisgaard
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dino........ |
| Forfatter:  |
tippoX |
| Dato:  |
02-06-2008 20:38 |
|
Her er det Dino fra Lamaza der er uundværlig   Lotte.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|