Kan i anbefale et godt og billigt sted at få en god og billig 3D scanning omkring Randers eller Århus?
Vi vil være helt sikre på kønnet, og se den lille størrelse i fuld figur, så nu vil vi scannes igen.
Venter på en lille Cowgirl - September 2008www.hdperformance.dk
Har du valgt hingst til din hoppe 2008?Chex N Go - Yellow Roan Of Texas
scanningsklinikken Gaia i Hobro? Godt og rimelige priser og de er supersøde - der er studierabat, hvis du kan bruge det til noget
♥
Christina & Alle Prinsesserne
Count your blessings
i Århus, der fik vi taget en 3D scanning, selvom vi bor i esbjerg.
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet