Hejsa,
Da vi købte vores vogn, en emmaljunga, fik vi et emmaljunga regnslag med.
Har brugt det når det regnede, altid ladet det tørre pænt på vognen inden det blev lagt sammen igen osv.
Men nu - 6 mdr. gammelt virker det bare ikke ordentligt
- det bliver vådt igennem, og især henover benene hvor det jo ligger til. Kan det da virkelig passe?
Kender godt problemet fra jakker og andet overtøj der mister deres vandafvisning - men det er jo efter lang tids brug og gerne pga vask osv....
Så er der andre der har samme problem og er der ngole gode råd (andet end at købe et nyt regnslag
)
Hilsen Lotte