Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 regnslag der bliver vådt indenunder!!!
Forfatter: 
Dato:  27-05-2008 08:54

Hejsa,


Da vi købte vores vogn, en emmaljunga, fik vi et emmaljunga regnslag med.

Har brugt det når det regnede, altid ladet det tørre pænt på vognen inden det blev lagt sammen igen osv.

Men nu - 6 mdr. gammelt virker det bare ikke ordentligt :-( - det bliver vådt igennem, og især henover benene hvor det jo ligger til. Kan det da virkelig passe?


Kender godt problemet fra jakker og andet overtøj der mister deres vandafvisning - men det er jo efter lang tids brug og gerne pga vask osv....


Så er der andre der har samme problem og er der ngole gode råd (andet end at købe et nyt regnslag :-))


Hilsen Lotte

0
0
Svar på denne tråd
 
 imprægnering
Forfatter: 
Dato:  27-05-2008 09:13

du kan evt give det engang imprægnering (de billigste købes i harald nyborg - det er rigtig godt, jeg bruger det selv til dækkener)


Selv har jeg en af de billigere regnslag og den er nu 15 mdr og fungere stadig rigtig godt...



www.erfagruppensyd.dk


Bedækning tilbydes ved Juniperlodge Jones i 08/09


Sælges:
Ufødt føl e. Michellino/Romancier

Hoppe f ´08 e. First Dance/Lauries Crusador xx

Romeo

Aron

Arthur

Giv gerne et bud på de andre ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 forhandler
Forfatter: 
Dato:  27-05-2008 19:55

Personligt ville jeg have det byttet til nyt hos forhandleren, da det jo ikke virker som det skal.


Kilden.

mor til Lea 02.05.06 og med termin 03.12.08

0
0
Svar på denne tråd
 
 regnslag
Forfatter: 
Dato:  29-05-2008 00:17

Jeg ville også tage det med til forhandleren.


Det kan ikke passe at det ikke kan holde tæt efter kun 6 mdr. brug.


Har også selv et billgt et og det holder tæt efter snart 2½ år.


Så tag du dit regnslag med til forhandleren.


Med Venlig Hilsen

Ina Brøndum


Oliver 16 08 03

Lukas 04 04 06

Silas 21 07 07


Opstaldning af unghest søges Skive/Salling

Til OX hoppe på 1 år

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  29-05-2008 09:34
vil nok også i første gang prøve at få det byttet som de andre skriver,

hvis ikke det kan lade sig gøre selvom det ikke var det du vile høre ville jeg altså bare købe et nyt, da det der impræneringsspray er ren gift for din baby bagefter og imp. vask koster mere en et nyt regnslag...

Hyggehejsa
Renana

Vojens Rideklub er nu også online


web.mac.com/ejsboel/vojensrideklub/

0
0
Svar på denne tråd
 
 enig :-)
Forfatter: 
Dato:  29-05-2008 10:59

Tak for svar -


Jeg har haft fat i der hvor vi købte vognen - og der er ikke noget at gøre - det syntes jeg er dårlig service!! De nævnte også at jeg bare skulle imprægnere det på ny - hvortil jeg nemlig også tænkte, pyha nej, det skal min bebs ikke ligge og snuse til :-(


Så jeg har købt et nyt - og så må vi se hvor lang tid det så holder....


Lotte

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider