intet ændret i kosten.
Har lige haft ringet til vagtlægen og hun sagde det evt kunne være fordi hun havde haft det varmt. Så nu skal jeg tilbyde hende rigeligt væske og bliver hun ked eller får en temp på over 38,5 skal jeg ringe igen.
Hendes aff. skulle gerne blive normal igen rimelig hurtigt ellers skulle jeg tage kontakt til egen læge eller evt ringe igen i morgen og så ville de se på hende.
Så mysteriet er opklaret ( næsten ), men jeg blev da lige bange for sort aff. kan jo være fordi der er blod i. For hun er ikke begyndt på jerndråber endnu så det kunne jo ikke være det.