Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 HJÆLP, Sort afføring, hvorfor??
Forfatter: 
Dato:  24-05-2008 14:41

Er der nogen som kan fortælle mig hvorfor min datters aff. lige pludselig er helt kul sort.


Der er ikke ændret i hendes kost. Hun får MME og grød + D-dråber.


Hun er 6 mdr, hun virker ikke osm om hun har ondt nogen steder men hun vil ikke sove til middag.


Håber der er nogen som kan fortælle mig hvad jeg skal gøre eller hvorfor hendes aff. lige pludselig bare sådan skifter farve??


Lever livet på gården med familie og hyppere.


Nu med lille Lærke fra d. 30.11.2007.


0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm.....
Forfatter: 
Dato:  24-05-2008 15:57

er hun lige begyndt på hendes d-dråber? eller får hun noget specielt medicin?


Mvh Moni




Nu med sønnen Jesper, født den 31. august 2006.



Besøg vores hjemmeside, klik her


0
0
Svar på denne tråd
 
 Nej der er
Forfatter: 
Dato:  24-05-2008 16:24

intet ændret i kosten.


Har lige haft ringet til vagtlægen og hun sagde det evt kunne være fordi hun havde haft det varmt. Så nu skal jeg tilbyde hende rigeligt væske og bliver hun ked eller får en temp på over 38,5 skal jeg ringe igen.

Hendes aff. skulle gerne blive normal igen rimelig hurtigt ellers skulle jeg tage kontakt til egen læge eller evt ringe igen i morgen og så ville de se på hende.


Så mysteriet er opklaret ( næsten ), men jeg blev da lige bange for sort aff. kan jo være fordi der er blod i. For hun er ikke begyndt på jerndråber endnu så det kunne jo ikke være det.


Lever livet på gården med familie og hyppere.


Nu med lille Lærke fra d. 30.11.2007.


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider