hejsa.. ved ikke rigtig om det er herinde jeg skal skrive dette indlæg..?
men min søster har bedt mig og min kæreste stå faddere til hendes første-fødte søn, normalt er det nok en selvfølge at søskende gør det, men det var bestemt ikke en selvfølge for os, for ½år siden (laaaang historie)
knægten som allerede er højt elsket af hans moster
, skal hedde Castor Riis Finnerup
Men men men... hva hulen skal jeg give i dåbsgave?????? 
det skal være en helt perfekt gave, min søster er en meget kræsen type, som ved hvad der må være i hendes hjem
så alle de sølv-ting man kan få til sådan noget ved guldsmeden, kan IKKE bruges!!!
så kære (H)ænder.... HJÆLP!!!!!