Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Fadder - Gave????
Forfatter: 
Dato:  23-05-2008 07:37

hejsa.. ved ikke rigtig om det er herinde jeg skal skrive dette indlæg..?


men min søster har bedt mig og min kæreste stå faddere til hendes første-fødte søn, normalt er det nok en selvfølge at søskende gør det, men det var bestemt ikke en selvfølge for os, for ½år siden (laaaang historie)


knægten som allerede er højt elsket af hans moster , skal hedde Castor Riis Finnerup


Men men men... hva hulen skal jeg give i dåbsgave??????


det skal være en helt perfekt gave, min søster er en meget kræsen type, som ved hvad der må være i hendes hjem så alle de sølv-ting man kan få til sådan noget ved guldsmeden, kan IKKE bruges!!!


så kære (H)ænder.... HJÆLP!!!!!



Naja

*********

www.StaldLindgaard.dk

****Tilridning/træning/undervisning og kommission tilbydes****

Alle slags Heste og ponyer købes og sælges.

****Opstaldning tilbydes****

www.123hjemmeside.dk/billig-udstyr

0
0
Svar på denne tråd
 
 dåbsgave
Forfatter: 
Dato:  23-05-2008 07:52

Malthe fik en Wheely Bug af sin moster der også stod fadder. den er vi super glade for og vi glæder os til at han kan bruge den.


du får lige et billed af den



Nina

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  23-05-2008 07:58

he he. den er rigtig fin.. men søger lidt mere en personlig gave, nget som måske ikke alle og enhver kunne have givet ham.. hvis I forstår...



Naja

*********

www.StaldLindgaard.dk

****Tilridning/træning/undervisning og kommission tilbydes****

Alle slags Heste og ponyer købes og sælges.

****Opstaldning tilbydes****

www.123hjemmeside.dk/billig-udstyr

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-05-2008 08:22

Jeg er Gudmor til begge mine nevøer, og de fik en dåbsrulle (sådan en til at opbevare dådsattesten i), hvor jeg fik deres navne og dådsdato graveret i Kan købes hos de fleste guldsmede...

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  23-05-2008 08:31

ja netop sådan en ville jeg have givet ham, men som jeg har skrevet vil min søster IKKe have de sølvting.. desværre, den gave var jeg ellers mest vild med selv..



Naja

*********

www.StaldLindgaard.dk

****Tilridning/træning/undervisning og kommission tilbydes****

Alle slags Heste og ponyer købes og sælges.

****Opstaldning tilbydes****

www.123hjemmeside.dk/billig-udstyr

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sorry!
Forfatter: 
Dato:  23-05-2008 08:43

-hvordan kunne jeg lige overse det


Hmm tja... Så var det jo straks sværere!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Denne gave
Forfatter: 
Dato:  23-05-2008 09:52

blev vi rigtig rigtig rigtig glade for :-)

http://www.cs-design.dk/


Mange hilsener Ann-Rikka :-)


Med englebarnet Tika 18/3-2006 R.I.P og Snorre 28/6-2008

Hestene: Jossie, Chico og Catwalk


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  23-05-2008 11:54

Jeg stod fadder til min bedste venindes søns dåb. Og han fik en stor legetøjs John Deere traktor. Den blev elsket med det samme, både af far og søn


Elbækgaard


www.elbkgaard.dk


Billigt 1'er hingsteføl sælges!


R.I.P Min dejlige Bamse-kat 9/5-05 - 8/5-08

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dåbsgaver
Forfatter: 
Dato:  23-05-2008 12:30

Hej


Jeg gav min venindes sønner det samme, jeg er fadder til dem begge, de fik.

Barnets bog fra:

butik-astrologihuset.dk/ product.asp?product=54&sub=0&page=1

og en tegning af dem selv fra

http://www.tegnebutikken.dk/


personlige gaver forældrene blev glade for.


Hilsen Pernille

0
0
Svar på denne tråd
 
 dåbsgave
Forfatter: 
Dato:  23-05-2008 14:33

Jeg er super glad for vores laser sten. Det er en gennemsigtig stykke tyk glas hvor i der er skrevet (med laser) navn, vægt, dato osv det er ikk af metal og måske noget der kunne bruges. Den laves hos de fleste mykkeforretninger og koster ca 800-1000kr



Mvh

Fosse

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dåbsgave
Forfatter: 
Dato:  23-05-2008 15:11

Jeg er personligt heller ikke helt vild med de gængse sølvting, men synes at Ann-Rikkas idé er god. Alternativt et flot frugttræ, som kan vokse med drengen (hvis de altså har hus og have og forventer at blive boende) eller måske en halskæde med et kors...

0
0
Svar på denne tråd
 
 mange tak
Forfatter: 
Dato:  24-05-2008 06:46

jeg snakker lige med gemalen og så må jeg se hvad det bliver til..

men tak for de mange fine bud..



Naja

*********

www.StaldLindgaard.dk

****Tilridning/træning/undervisning og kommission tilbydes****

Alle slags Heste og ponyer købes og sælges.

****Opstaldning tilbydes****

www.123hjemmeside.dk/billig-udstyr

0
0
Svar på denne tråd
 
 ønsker...
Forfatter: 
Dato:  25-05-2008 12:43

Har de slet ikke en ønskeseddel man kan blive inspireret af.


Her kan vi også anbefale laserstenen. Vores er herfra http://www.thorlaser.dk/


Maria

Mor til Silje 30.05.07

Nu fru Bisgaard


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider