Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

kærestesorger :o)
Forfatter: 
Dato:  20-05-2008 12:07

For en månedstid siden kørte jeg Freya i børnehave, vi var kun os to, så vi fik rigtig sludret.

Her kommer en lille historie fra turen :

Freya: Bare jeg var Mathilde Mortensen

Mig: "Hvorfor dog det"

Freya: "Jo for så ville Frederik kunne li' mig"

Mig: "Han er måske kæreste med Mathilde?"

Freya: "Ja og jeg vil gerne være kæreste med ham, men han kan kun li' Mathilde Mortensen"

Mig: "JEg troede slet ikke du kunne li' Frederik."

Han går jo og skubber osv. (hun er kommet hjem rigtig mange gange med skrammer foresaget af ham).

Freya: Jo det kan jeg godt..... dybt suk.... måske jeg bare skulle tage og blive stor.

Der måtte jeg godt nok passe på ikke at grine... Men holdt masken, for hun var dybt alvorlig.

Nu går Mathilde og Frederik i SFO. Så mon ikke hun hurtig kommer over den kærestesorg

Andre der har en lille sød historie?

Mvh. Bodil

Mor til tre vidunderlige unger ;-)

Freya 16.05.03

Frida 17.02.07

Frederik 24.03.08

"Livet leves forlæns, men forstås baglæns"

Søren Aabye Kierkegaard

www.123hjemmeside.dk/ familienkauffmann

0
0
Svar på denne tråd

den børnekærlighed
Forfatter: 
Dato:  20-05-2008 12:14

Da min søn var 4 år skiftede han børnehave fordi vi flyttede. Han blev ret hurtigt kærester med Freya og de var vældig glade for hinanden. Freya er lidt ældre end Mathias og startede derfor i SFO året før Mathias. Mathias var nedtrykt, for nu havde han jo ingen kæreste i børnehaven mere. Men efter 14 dage var han helt oppe og svæve, for Freya havde spurgt, om han ikke stadig ville være kærester, selvom hun gik i SFO og han i børnehave. Det skal lige siges, at børnehave og SFO er i samme hus og legepladsen kun er adskilt med et lille hegn.

Alt var jo så godt og de legede tit sammen. Freya fik lov at komme i børnehaven og Mathias i SFO. Pludselig en dag kommer han så og fortæller, at han er kæreste med Laura i børnehaven. Øhh nå, men hvad så med Freya.

Jamen mor, jeg er kæreste med Freya i SFO og med Laura i børnehaven.

Øhh nå igen....

Der går ikke lang tid, så fortæller Amalie i børnehaven, at hende og Mathias har kysset. Jeg spørger Mathias om han så nu er kæreste med Amalie og får svaret...

altså mor, jeg er kæreste med Freya i SFO og Laura i børnehaven, Amalie kysser jeg bare.

Godt så - fremmelig dreng på 5 år.

Han er nu fyldt 6 år og startet i SFO - men ikke den samme som Freya. Men de har aftalt, at de skal fortsætte med at være kærester, selvom de ikke går på samme SFO. Og de har da også leget sammen efter Mathias er flyttet til en anden SFO.

De kære børn

Springsadel sælges, Kieffer Aachen, rigtig pæn og velholdt.

Læderridestøvler str. 37, pæne og velholdte sælges

Belgiske kæmper med stamtavle sælges, kuld født den 27/4

0
0
Svar på denne tråd

Hun lyder herlig ;o)
Forfatter: 
Dato:  20-05-2008 12:20

Sød historie ;-)

Her er Filippa forelsket i vores vennepars største dreng Thor der er en måned yngre end hende.

Filippa har det sidste år plangt bryllup (i detaljer sammen med mig da jeg planlagde vores), besluttet hvor mange børn de skal have og hvad de skal hedde og hvor hun vil købe deres tøj, har fundet HUSET (en vandtårn, som hun syntes ligner et slot hvor Askepot bor), valgt at de skal have en sort bil, Thor skal tjene pengene og komme sent hjem fra arbejde og hun skal gå hjemme og vande blomster og kun slappe af (som mor gør siger hun!).

Desværre syntes Thor ikke, at det er alt for sjovt at holde i hånd, snakke børn og allerede være i fast forhold.

Jeg har snakket med Filippa og sagt, at det ikke er helt sikkert at Thor også vil være kærester med hende - dertil svarede hun "Jo, for vi er bedste venner, vi holder af hinanden og jeg bestemmer!"

Hun er vist en lille kopi af sin mor - altså ikke det med at bestemme "hooooost"

TinaR

***Nu FRU Rasmussen***

Mor til Filippa 060603, Mikkeline 260205

og Bertram 250108

0
0
Svar på denne tråd

tak for jeres
Forfatter: 
Dato:  20-05-2008 12:33

søde historier.

børnekærlighed er så dejlig ukompliceret. spørgsmålet er vel om ikke vi kunne lære noget der? *GGG*

www.animal-rescue.dk

søger frivillige hjælpere!

alle med hjertet på rette sted!

hjælp os med at hjælpe dyrene

0
0
Svar på denne tråd

griner...
Forfatter: 
Dato:  20-05-2008 12:34

Super søde historier

Kom gerne med flere

Mvh. Bodil

Mor til tre vidunderlige unger ;-)

Freya 16.05.03

Frida 17.02.07

Frederik 24.03.08

"Livet leves forlæns, men forstås baglæns"

Søren Aabye Kierkegaard

www.123hjemmeside.dk/ familienkauffmann

0
0
Svar på denne tråd

bumbumbum
Forfatter: 
Dato:  20-05-2008 12:49

For mange år siden, da jeg tjente lidt lommepenge, ved at babysitte, skulle jeg hente Kasper fra børnehave.

Da vi går hjem, spøger jeg hvem han har leget med, han nævner et pige navn. Jeg spøger så om hun er sød, og om de er kærester?

Kasper stopper op, og siger; hvis man skal være kærester, så skal man ALTSÅ være forelsket!! Han ryster på sit hoved og går vidre! Kasper var 4år på det tidspunkt*G*

Sidste år skulle vi giftes, og det snakkede vi selvfølgelig meget om herhjemme. William var på det tidspunkt 3,5år. Han glæde sig meget, da han jo skulle have hvid smooking på, og føre mig op af kirkegulvet, sammen med morfar.

Han siger så en dag; mammy jeg skal også giftes. Okay siger jeg så, skal det så være med Silje eller Anna(han har 2 kærester)

William siger nej, med DADDY

Den anden dag kom han glad hjem fra børnehave med blomster i hånden. Nejjjj er det til mig siger jeg?!

Han siger; altså mammy, dem har jeg fået af Anna. Man skal jo give hinanden blomster når man er kærester

Hæhæ....ja, min børn kan altid få mig til at grine. De siger ski så mange sjove ting i hverdagen

Mvh Jane

www.sullawasi.dk

Fantastisk 1èr pony sælges se præs. (JAVA)

Lækker velholdt brun stübben springsadel sælges, monteret 5000;-

0
0
Svar på denne tråd

Total griner
Forfatter: 
Dato:  20-05-2008 19:55

He he hvor er de søde!

Min søn Mikkel er kæreste med Celia i hans børnehave. Og det har de faktisk været i 3 år nu, men en da kommer han hjem og er rigtig mut og trist. Jeg spørger ham hvad der er galt og han fortæller at han ikke er kæreste med Celia mere. Nå siger jeg, hvorfor er du ikke det? Mikkel siger: Jeg sagde hun skulle holde sin kæft! Ja sagde jeg, sådan taler man altså ikke til pigerne så bliver de sure. *g* (De blev kærester dagen efter og har været det siden.

Hilsen

Jette

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider