For mange år siden, da jeg tjente lidt lommepenge, ved at babysitte, skulle jeg hente Kasper fra børnehave.
Da vi går hjem, spøger jeg hvem han har leget med, han nævner et pige navn. Jeg spøger så om hun er sød, og om de er kærester?
Kasper stopper op, og siger; hvis man skal være kærester, så skal man ALTSÅ være forelsket!! Han ryster på sit hoved og går vidre! Kasper var 4år på det tidspunkt*G*
Sidste år skulle vi giftes, og det snakkede vi selvfølgelig meget om herhjemme. William var på det tidspunkt 3,5år. Han glæde sig meget, da han jo skulle have hvid smooking på, og føre mig op af kirkegulvet, sammen med morfar.
Han siger så en dag; mammy jeg skal også giftes. Okay siger jeg så, skal det så være med Silje eller Anna(han har 2 kærester)
William siger nej, med DADDY 
Den anden dag kom han glad hjem fra børnehave med blomster i hånden. Nejjjj er det til mig siger jeg?!
Han siger; altså mammy, dem har jeg fået af Anna. Man skal jo give hinanden blomster når man er kærester 
Hæhæ....ja, min børn kan altid få mig til at grine. De siger ski så mange sjove ting i hverdagen 
Mvh Jane