Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Er du dagplejemor.
Forfatter: 
Dato:  13-05-2008 11:39

Vi kom til at snakke om, dagplejemorens løn og kom lidt i tvivl for de har jo de 46% fradrag, men hvad så med det fradrag man i forvejen har, kommer det oveni eller hvordan ?



Hilsner Lisab.

Mor til 3.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Fradrag
Forfatter: 
Dato:  14-05-2008 09:10

Jeg ved fra interne kilder (er elev i SKAT), at dagplejemødre får 46 % fradrag, og det er så dét. Bankrenter og andet har ikke nogen betydning så længe man er dagplejer. Så 46 % er hvad man skal stile efter. Hvilket også er et mægtig fint fradrag




Belgisk Kæmpe hankanin købes!


Tidligere kendt som SweetPrincess...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Er det virkelig rigtigt ????
Forfatter: 
Dato:  14-05-2008 10:33

Jamen forsvinder ens personfradrag BARE fordi at man bliver ansat som dagplejer ?? Det var da en dårlig forretning..


Et lille simpelt regnestykke ?

Dagplejer : Løn 10.000 - skat 46 % 5400 = udbetalt 4600 kr.

Alm. lnmodt: Løn 10.000 - personfradrag 4000 - skat 50% = udbetalt 7000 kr.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nej...
Forfatter: 
Dato:  14-05-2008 13:12

Det er ikke rigtigt.. Det afslørede en hurtig google søgning:


Arbejdet som dagplejer indebærer 48 timers arbejdsuge i tidsrummet 6-18 tilpasset forældrenes behov.


Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst med FOA.


Sammen med dine personlige fradrag, har du et skattefradrag på 46%, fordi du har udgifter til børnenes kost og slid på hjemmet.





Mor til Alexander 31.10.04 og Laura Josephine 29.04.06

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dagplejer
Forfatter: 
Dato:  14-05-2008 17:29
En bekendt arbejder som dagplejer, og får ca. 16.500-17.000 udbetalt pr. måned. Det synes jeg nu ikke er så ringe endda.


"Religion er en fundamental modsætning til alt hvad jeg agter højt - mod, klar tanke, ærlighed, retfærdighed og frem for alt, kærlighed til sandheden."
-Henry Mencken-



0
0
Svar på denne tråd
 
 Løn til dagplejemor
Forfatter: 
Dato:  14-05-2008 19:12

Hej


16.500-17.000,- udbetalt for 48 timer og så skal du også betale mad, mælk, frugt og alt muligt til 4-5 børn og derud over er der slid på hjemme. Kender en som er dagplejer og mener hun siger hende løn er under 100,- i timen. Ja jeg synes ikke lønnen er god, men så har man da heller ikke transport udgifter. Til sammenligning har jeg lige været på dagpenge, jeg fik 703,- om dagen..... Ja jeg spørger bare, hvor er "gulerodden"?


Hilsen


Jette


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-05-2008 21:00

Jeg synes faktisk det er meget ringe..



Venlig hilsen

Kongehøj







0
0
Svar på denne tråd
 
 ussel løn
Forfatter: 
Dato:  15-05-2008 00:08

Lønnen er ussel, når man tager arbejdstiden i betragtning ! De fortjener meget mere. Men så har man som forældre en garanti for at dagplejeren ikke har taget jobbet for pengenes skyld


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-05-2008 07:24

Tak for hjælpen:)

Spurgte min datters dp hun får 89 kroner i timen :( Men på den anden side så får jeg det dobbelte i timen men har meget mindre udbetalt...

De DP jeg kender kører i store sprit nye biler, så lidt godt må der jo være :)

Overvejer at søge ind som dp når vi flytter i vores nye hus, som de er igang med at bygge...

www.kajmunksvej13.dk




Hilsner Lisab.

Mor til 3.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg er dagplejer
Forfatter: 
Dato:  15-05-2008 09:02

Og jeg får 15.500 udbetalt og ikke 17000 som der står længere oppe. Og vi kører rundt i en mazda 626 fra 86 .


Og jeg syntes der går en del til mad. Især frugt bruger jeg en del penge på.








Venlig hilsen


Stine :-)



Mor til verdens dejligste guldklump

Bastian 190107



0
0
Svar på denne tråd
 
 Løn for dagplejer
Forfatter: 
Dato:  15-05-2008 09:29

....nu er der vel også forskel på ancennitet og løn!?



"Religion er en fundamental modsætning til alt hvad jeg agter højt - mod, klar tanke, ærlighed, retfærdighed og frem for alt, kærlighed til sandheden."
-Henry Mencken-



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider