Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Spontan abort? Eller hvad??
Forfatter: 
Dato:  12-05-2008 15:25

Jeg skulle i teorien være gravid i 8-9.uge nu, men i morges vågnede jeg ved at blod rendte ned af benene på mig og ude på badeværelset lignede jeg noget der var løgn.

Spontan abort, tænkte jeg selvfølgelig og indstillede mig på det værste, men efter afvaskningen er der sådan set ikke kommet mere blod. Nu tolv timer efter kan man kun svagt ane et lyserødt skær på toiletpapiret.

Så jeg er gennemført forvirret, havde forventet et større blodbad med smerter og ubehag, men der er bare ingenting. - Ikke andet end at jeg er utrolig utryg ved situationen og derfor ringede jeg til de altid, ih, så tjenstvillige vagtlæger (...) og han fortalte mig at det var fuldt ud normalt for en spontan abort at opføre sig sådan. Altså bare "splat" og det var det. Ingen smerter og blødning bagefter.

Er der rigtigt?? Jeg havde i det mindste forventet noget, der mindede om en menstruation?

Hvad sker der med mig??

I øvrigt hvad er der egentlig galt med mænd? Jeg fortæller min kære ægtemand at jeg var vågnet ved at jeg blødte og at jeg var rystet over det og to timer senere kommer helten ind fremviser sin nyerhvervede tømmrerlus????

0
0
Svar på denne tråd

jeg fik
Forfatter: 
Dato:  12-05-2008 18:13

ondt maven, men blødte ikke... jeg tog til vagtlægen, og ja han scannede mig og kunne se, at fostret var dødt.. og da jeg ikke blødte, så blev jeg sendt til udskrabning 4 dage senere...

jeg sender dig en masse tanker, det er så mega hårdt, når man har haft en SA...

Hilsen Nanna

som nu drømmer om et føl :-D

www.123hjemmeside.dk/Familien-Caroc

Mine Dejlige Drenge:

Sejr 04/01 - 07

Brian 19/10 - 07

0
0
Svar på denne tråd

Tak Nanna
Forfatter: 
Dato:  12-05-2008 20:40

Altså det værste er egentlig, det at man ikke fatter hvad der lige foregår. Jeg blødte noget i morges, men siden har der ikke været noget overhovedet. Jeg havde ikke ondt da jeg blødte og har heller ikke haft det siden.

Mine graviditetssymptomer er der med uformindsket styrke. Jeg har kvalme og et meget dårligt forhold til mad og så er jeg så ufattelig træt og energiforladt. Der er sådan set intet der har ændret sig udover at jeg havde den ubehagelige oplevelse.

Det eneste bevis jeg har på at det rent faktisk er sket er 4-5 små blodige pletter på lagnet og derudover er der absolut intet.

Skal jeg virkelig bare tro på vagtlægen, der siger, det var det eller skal jeg forberede mig på noget værre? Rent fysisk er mine menstruationer jo langt mere belastende end denne oplevelse og det er vel ikke urimeligt at forvente at der burde ske et eller andet på niveau med det?

0
0
Svar på denne tråd

lægen????
Forfatter: 
Dato:  12-05-2008 21:15

Tja jeg kunne da nok finde på at kontakte min egen læge i morgen og bede om en undersøgelse for lige at finde ud af om "alt er væk" bare for at få vished. Det må da være forfærdeligt at gå og tænke over.

m.v.h. Randi

.Gavekort til bedækning i 2008 med quarterhingsten Optimum Conclusion sælges til 1/4 af normalpris.
0
0
Svar på denne tråd

præcis
Forfatter: 
Dato:  12-05-2008 21:33

Uvisheden er det værste! hvis din egen læge ikke vil henvise dig til scanning, så ville jeg personligt køre direkte hen på en privatklinik og få klar besked!

Held og lykke med det.

Anne

Masser af rideudstyr til salg - se præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

Kære mh
Forfatter: 
Dato:  12-05-2008 21:49

Jeg har selv prøvet noget lignende, da jeg ventede vores ældste datter.

I uge 9 begyndte jeg pludseligt at bløde og blødte ret kraftigt, nærmere voldsomt - jeg ringede til vagtlægen og jeg blev afhentet af en ambulance, indlagt og scannet.

Blødningen stoppede hurtigt og det var kun få timer, hvor jeg blødte.

Det var ikke en spontan abort og vores ældste er nu 6 år.

Jeg synes bestemt, at du skal kontakte din egen læge imorgen, så du kan få en tid til en scanning og dermed få afklaring og vished for, hvorfor du har blødt, som du gjorde idag.

Mange varme tanker fra Christina

0
0
Svar på denne tråd

Lyder næste som min
Forfatter: 
Dato:  12-05-2008 22:00

SA som jeg fik for en del år siden hvor jeg var planlagt gravid men tabte barnet i ca 10. uge som følge af for hårdt fysisk arbejde.

Var på wc for at tisse og følte der kom noget ud - så i kummen en klump som jeg (ja -ulækkert nok) samlede op og jeg siger dig at klumpen stank...

Ingen blødninger bagefter..

Mvh

Gitte,

mor til Tera/feb-05 og Lian/dec-07

"Det er kræft edme det klogeste jeg har sagt i dag" citat TB

*** Broget hingst tilbyder naturlig bedækning, 2 pladser tilbage i år ***

0
0
Svar på denne tråd

Tjah.....
Forfatter: 
Dato:  12-05-2008 23:19

Tror egentlig jeg bare kontakter en eller anden privatklinik. Min egen læge har ferie og jeg gider simpelthen ikke at skulle finde ud hvem, hvad, hvordan og hvorfor. Det er jeg ganske enkelt ikke i humør til.

Det som kom i dag var rent blod uden nogen som helst former for klumper i, så jeg har uendelig svært ved at forstå, hvordan der skulle gemme sig en graviditet i det.

Sagt på en anden måde: Det er da muligt, at graviditeten er gået til grunde, men jeg er ret sikker på, at det ikke var det der kom i morges, for det var "bare" blod.

Det er lidt gyserligt ikke at vide, hvad man kan vente sig. Jeg tror simpelthen ikke på det vagtlægen sagde, at det var det.

0
0
Svar på denne tråd

Mistet flere gange
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 10:59

og har hver gang blødt i flere dage og der er kommet klumper ud.

Men jeg kender da meget godt fornemmelse af uvisheden og synes da, du skal få en scanning, hvis det er muligt.

Vil dog lige sige, at den sidste gang, jeg aborterede, var jeg begyndt at bløde til en fødselsdag - vi ringede til vagtlægen og kunne komme ind og blive scannet på vejen hjem selvom det var midt om natten.

Der så vi hjerteblink; men to dage senere var jeg til tjek, da jeg stadig blødte og der var fosteret dødt - det var virkelig virkelig hårdt...

Men jeg krydser fingre for dig.

Tanja

Med stalden fuld af dejlige shettere :-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider