Jeg skulle i teorien være gravid i 8-9.uge nu, men i morges vågnede jeg ved at blod rendte ned af benene på mig og ude på badeværelset lignede jeg noget der var løgn.
Spontan abort, tænkte jeg selvfølgelig og indstillede mig på det værste, men efter afvaskningen er der sådan set ikke kommet mere blod. Nu tolv timer efter kan man kun svagt ane et lyserødt skær på toiletpapiret.
Så jeg er gennemført forvirret, havde forventet et større blodbad med smerter og ubehag, men der er bare ingenting. - Ikke andet end at jeg er utrolig utryg ved situationen og derfor ringede jeg til de altid, ih, så tjenstvillige vagtlæger (...) og han fortalte mig at det var fuldt ud normalt for en spontan abort at opføre sig sådan. Altså bare "splat" og det var det. Ingen smerter og blødning bagefter.
Er der rigtigt?? Jeg havde i det mindste forventet noget, der mindede om en menstruation?
Hvad sker der med mig??
I øvrigt hvad er der egentlig galt med mænd? Jeg fortæller min kære ægtemand at jeg var vågnet ved at jeg blødte og at jeg var rystet over det og to timer senere kommer helten ind fremviser sin nyerhvervede tømmrerlus????