Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Babyudstyr i Århus
Forfatter: 
Dato:  06-05-2008 16:55

Hejsa.

Jeg skal med min mor i IKEA i morgen, og købe skab til børneværelset. Jeg mangler desuden et pusleborg samt nogle andre ting, jeg ikke lige kan finde i IKEA.

Er der andre steder at handle i Århus end Babysam og Baby Vest?

Lene

Hestetransporter udlejes i Midtjylland

-også med chauffør

www.rentahorsecar.dk

Opstaldning med ridehal mellem Viborg og Kjellerup

www.vandet-hestepension.dk

0
0
Svar på denne tråd

du kan da
Forfatter: 
Dato:  06-05-2008 17:08

... også få pusleborde i Ikea. Men ellers kan du jo gøre som vi har gjort - brugt et Ikea-køkkenskab med skuffer og et stykke bordplade ovenpå. Det fungerer perfekt her, der kan sørme være mange sager i sådan en skuffe.

Mht. babyforretninger så ligger der blandt andet Tøjbamsen i Århus V. Helge Rohdes vej, tror jeg nok adressen hedder.

Hvis det godt må være brugt, er der Shoppit i Tilst.

God fornøjelse

0
0
Svar på denne tråd

puslebord
Forfatter: 
Dato:  06-05-2008 17:53

det her puslebord har vi købt i ikea til den billige prias af 797,- det virker suverænt godt og er da ganske pænt, og så kan det bruges som reol bagefter da puslepladen kan afmonteres.

Sort babylift brugt 2 måneder , er som ny samt sort brio pusletakse spritny, sælges samlet 425,- inkl. porto

sælges på grund af køb af blå barnevogn

billeder kan tilsendes via mail

0
0
Svar på denne tråd

Puslebord
Forfatter: 
Dato:  06-05-2008 18:34

Hejsa.

Det er bestemt ikke fordi jeg har noget imod Ikea, men skal have et bord, der kan flyttes lidt rundt, da vores badeværelse ikke er så stort. Jeg har haft set på det i ikea til ca. 169, men syntes det er lige skrabet nok..

Det er dog noget i samme stil jeg søger, men kan ikke rigtig finde andre muligheder end babysam og babyvest.. Vil gerne se det "live" inden jeg køber..

Tror dog jeg har besluttet mig for model "noah" ved babysam.. ca 1000 kr.

Lene

-også med chauffør

www.rentahorsecar.dk

0
0
Svar på denne tråd

Randers
Forfatter: 
Dato:  06-05-2008 21:24

Det er ikke den helt store omvej - hvis du altså bor i Kjellerup, som jeg vist ku se på din præsentation - at ta en tur omkring Randers. Her er der Ønskebørn. En ganske god babyudstyrsbutik, med alt hvad man skal bruge!

Der er også BabySam.

Go tur!

/Rhaja :)

Mor til 2 lækre drenge:

Tobias, 23.august '06

og

Rasmus, 20. januar '08.

0
0
Svar på denne tråd

har du bil?
Forfatter: 
Dato:  06-05-2008 23:38

-kan jeg bestemt anbefale dig, at køre lidt længere og kigge forbi låsby og Børnebiksen.

Vi har haft det skrabede bord fra Ikea, det lever stadig i bedste vigør, selvom Lea er ved at være lidt større, end da vi startede med det Det er meget stabilt vores og vi har ej heller meget plads, derfor netop dette bord.

Jeg har sat en ekstra pind på siden, så vi har haft babytøj til at hænge på bøjler på puslepladsens kant og på denne ekstra pind. Det så sødt ud og tøjet var nemt at finde. På hylden står to kurve. til bleer, stofbleer, klude, bodystockings og strømper m.m..

Kilden.
0
0
Svar på denne tråd

Kilden
Forfatter: 
Dato:  07-05-2008 21:49

Jeg endte med puslebordet fra Ikea. Det kan ikke gå helt galt for 169,-. Hvis det viser sig, at det ikke kan holde, kan jeg leve med tabet.. Syntes egentligt det virkede stabilt nok, så det skal nok holde..

Tak for hjælpen.

Lene

-også med chauffør

www.rentahorsecar.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider