Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Privat dagpleje, Haderslev!
Forfatter: 
Dato:  05-05-2008 10:36

Vi står og skal flytte til Haderslev her den 31. maj, og jeg har fået meldt det til pladsanvisningen i Haderslev, i sidste måned! Vi meldte det til Haderslev kommune med det samme vi vidste hvornår vi skulle flytte.


Men de kan ikke garantere en plads til Jesper allerede i juni, selvom vi både har søgt VS og DP!


Det er rimelig vigtigt at Jesper får en plads i juni, da jeg har eksamener og arbejde på plejehjem, kæresten arbejder også. Så vi har ikke mulighed for at gå hjemme.


Et alternativ kunne jo så være privat dagplejer i Haderslev, selvom der jo ikke er pasningsgaranti ved sygdom og ferie osv..


Men kender I nogle søde private dagplejere i Haderslev?


Mvh Moni



Nu med sønnen Jesper, født den 31. august 2006.



Besøg vores hjemmeside, klik her


0
0
Svar på denne tråd
 
 kommunen
Forfatter: 
Dato:  05-05-2008 14:55

jeg kender ikke noget til haderslev, men mener at have hørt at kommunerne ligger inde med lister over de private dagplejere, så få evt en liste og start med at ringe til dem fra en ende af, for at finde ud af hvem af dem der har plads.


Held og lykke med dagplejejagten - og flytningen.


Maria

Mor til Silje 30.05.07

Skal giftes d. 10. maj 2008


Sommerdyne til voksi købes.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ung pige?
Forfatter: 
Dato:  05-05-2008 15:21

Hej


Vi bor i Haderslev og har nu for 3 gang benyttet os af reglerne om privat børnepasning - vi har dog alle 3 gange valgt at få ung pige, der kommer om morgenen og tager hjem når vi kommer fra arbejde. Det kunne være et alternativ. Ellers er det jævnligt at de private børnepassere annoncere i Haderslev ugeavis eller Budstikken hvis de har ledige pladser. Alternativt kunne i prøve at indrykke en annonce i ugebladene, hvor i søger et privat dagpleje.


Du er velkommen til at skrive en Pb hvis du vil høre mere eller jeg skal se i aviserne når de kommer på onsdag.


Held og lykke med jagten.


mvh


Trine

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider