Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Vil i se mine TOP tunede drenge?!
Forfatter: 
Dato:  22-04-2008 22:39

I søndags var vi i Zoo, vejret var jo fantastisk, så fik fanget lidt billeder af mine drenge også.


William bliver 4år om en måned tiden går SÅ hurtigt!!



Alexander er 19mdr.....





Søde ik

0
0
Svar på denne tråd
 
 Super...
Forfatter: 
Dato:  22-04-2008 23:54

Hold da op nogle gode og skarpe billeder. Skønne drenge og godt fanget..


Kan dog ikke dy mig Er det zoo tøjet? Wauww.. Mine er altid sorte når vi kommer hjem fra zoo..


Men herlige drenge


Mor til Alexander 31.10.04 og Laura Josephine 29.04.06

0
0
Svar på denne tråd
 
 12356789
Forfatter: 
Dato:  23-04-2008 09:35

Ej hvor er de lækre de to unger. Ja jeg tænkte også det med tøjet

hihi.


men hvor er de bare super smarte, og man kan se at den store også syntes at han er ret smart. Hvor er de dejlige og super billeder.


Knuser Annette

Mor til Noah (12september 2007) og den franske bulldog Fluffy

Drøm sødt min elskede Octavia

Klik på teksten for at se..


Lækker andelsbolig sælges(aalborg)


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  23-04-2008 09:39

Ja hold da op nogen skønne drenge..

Den første ligner jo en mini konfirmant (staves)total smart med hænder i lommen osv hihi


Nu med en dejlig dreng i maven!!!

Termin sat til den 25/6-08

Er kommet til ved IVF behandling.

:-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 bumbumbum
Forfatter: 
Dato:  23-04-2008 09:42

Hæhæ...billederne er taget inden vi, havde været rundt. William går i skovbørnehave, så tro mig når jeg siger at han kan blive meget beskidt.

Alexander er i den alder, hvor han bliver vildt ked af det, hvis han får snavs på sine fingre, også skal de vaskes med det samme, ellers byder hans verden sammen


Men tak for rosen, har også øvet mig længe, og mine unger har måtte stå model til mange ting*G* men William gør det nu gerne


Mvh Jane

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider