Mine børn - og især min søn, er hel vilde med toget Thomas, så her i går var vi et smut ovre i det fynske, nærmere betegnet Odense hvor jernbanemuseet havde toget Thomas på besøg - et kæmpe hit for de mindste.
Andre der var ovre og se det???
Hvorfor være besværlig, når man med en lille smule anstrengelse kan være krop umulig?!
Et smil er udløst af andre smil, så husk at smile og du vil se at folk smiler tilbage.