Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Er der andre tvillingegravide herinde?
Forfatter: 
Dato:  16-04-2008 22:04

Jeg er ny herinde, og har fulgt lidt med fra sidelinien, men nu melder jeg mig på banen.


Jeg er gravid med 2 piger og har en dreng på 3 år i forvejen. Jeg synes ikke jeg er faldet over andre som venter tvillinger. Er jeg helt alene???


Pernille 21+6 x2 prinsesser

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg er ikke
Forfatter: 
Dato:  17-04-2008 08:26

gravid men jeg har tvillingepiger der hastigt nærmer sig de 9 år. Og ved da der er et par stykker herinde som også har fået tvillinger.


0
0
Svar på denne tråd
 
 tvillinger...
Forfatter: 
Dato:  17-04-2008 08:30

Velkommen til "ble og ve" - her er hyggeligt!


Der var en del tvillingegravide her for et par år siden - så mon ikke der skulle gemme sig nogen på "sidelinien" i år også. :-)


Selv har jeg tvillinger (drenge) på 9 år.


Mvh. Lotte_L


Rolf.. 13.01.99
Roar.. 13.01.99
Vigdis 20.09.06

"I don't make things difficult. That's the way they get, all by themselves."
Citat: Mel Gibson "Lethal weapon I"
0
0
Svar på denne tråd
 
 Velkommen til....
Forfatter: 
Dato:  17-04-2008 09:59

Er heller ikke gravid, men har et sæt skønne tvillinge piger der snart bliver 2 år.


Held og lykke med det forstående....

0
0
Svar på denne tråd
 
 Stort tillykke
Forfatter: 
Dato:  18-04-2008 09:05

Jeg har også tvillinger. Emma og Caroline.

Født 20 august sidste år.

Vi har også William på 3 1/2 år.

Tvillinger er ikke dobbelt arbejde, men dobbelt glæde. :-)

Held og lykke med graviditet.

-glæder mig til at høre mere som tiden går...

:-) Kitt


0
0
Svar på denne tråd
 
 næ nej, den
Forfatter: 
Dato:  19-04-2008 15:50

tid er for mig heldigvis overstået, men et par skønne prinsesser fik jeg ud af det for lidt over 5 mdr siden..


Tillykke med med pigerne i mavsen..

Glæd dig, det er skønt med to men hårdt arbejde..


kh


Tinna

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider