Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Gravide fra Aalborg & Omegn ?
Forfatter: 
Dato:  16-04-2008 19:50

Jeg vil bare høre om der evt. er andre gravide herinde fra Aalborg og omegn ?


Og om der er nogen der har lyst til at chatte på msn ?

Og evt mødes IRL. ?



~ Hilsen Berit Rahmberg ~


Et privat hestehold i det Nordjyske
* * *
Ox-Arabere.dk


Mørkebrun ox araberhoppe m. aftegn søges til køb i 2009
Galleri.Rahmberg.dk
0
0
Svar på denne tråd
 
 Skal man
Forfatter: 
Dato:  16-04-2008 19:51

være gravid :)



***DP Horses***

v. Maria Pejtersen og Michael Dahl


www.dp-horses.dk



Mor til Mikkel d. 3-4-07 kl. 11.25


www.dahlpejtersen.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nope...
Forfatter: 
Dato:  16-04-2008 19:58

Ikke nødvendigvis


~ Hilsen Berit Rahmberg ~


Et privat hestehold i det Nordjyske
* * *
Ox-Arabere.dk


Mørkebrun ox araberhoppe m. aftegn søges til køb i 2009
Galleri.Rahmberg.dk
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen hvis
Forfatter: 
Dato:  16-04-2008 20:10

du har lyst til at chatte med en ik-gravid (endnu), så kan jeg fanges på msn :)



***DP Horses***

v. Maria Pejtersen og Michael Dahl


www.dp-horses.dk



Mor til Mikkel d. 3-4-07 kl. 11.25


www.dahlpejtersen.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min MSN
Forfatter: 
Dato:  16-04-2008 20:15

Det har jeg bestemt Maria... men hvad er din msn *GG*


Min er .: wendyshah@hotmail.com


~ Hilsen Berit Rahmberg ~


Et privat hestehold i det Nordjyske
* * *
Ox-Arabere.dk


Mørkebrun ox araberhoppe m. aftegn søges til køb i 2009
Galleri.Rahmberg.dk
0
0
Svar på denne tråd
 
 endnu en ikke gravid
Forfatter: 
Dato:  17-04-2008 23:06

Jeg vil da også gerne have flere kontakter...


Er måske lidt uden for området, men er fra Hadsund, lidt længere væk end omegnen af Aalborg...


Er heller ikke gravid, og har ingen planer om detdet næste års tid ihvertfald... Har Silje på 10½ måned.


msn: maria_gronhoj@hotmail.com



Maria

Mor til Silje 30.05.07

Skal giftes d. 10. maj 2008


Sommerdyne til voksi købes.

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg er fra fjerritslev
Forfatter: 
Dato:  18-04-2008 21:35

Og er godt nok ikke gravid, men har Andreas der bliver 2 år til juni og kaya på 8 måneder..


Vi skal ikke have flere børn, men vil da gerne sludre alligevel...


Kan ikke finde ud af at tilmelde eller hvad det hedder, folk til min messenger, så her har I min...


lilleofelia@hotmail.com




Kærlig hilsen

Stine


- Mor til Andreas 2. juni 2006

&

Kaya Rosa 10. august 2007


Barnevognssele købes..

Regnslag købes..


0
0
Svar på denne tråd
 
 I er tilføjet
Forfatter: 
Dato:  19-04-2008 09:24

Glæder mig til at hilse på jer på MSN :-)


~ Hilsen Berit Rahmberg ~


Et privat hestehold i det Nordjyske
* * *
Ox-Arabere.dk


Mørkebrun ox araberhoppe m. aftegn søges til køb i 2009
Galleri.Rahmberg.dk
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider