Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

møbler til småbørn
Forfatter: 
Dato:  10-04-2008 16:57

ja, nu er malene jo blevet 4mdr, og der går jo nok ikke så forfærdelig mange måneder før hun gerne vil sidde og lege/se tv ovs. -så derfor vil jeg høre hvad i har af møbler/tæpper til de små størrelser (primært fra ½års alderen og opefter) ...indtil nu har vi kun skråstolen og en højstol, men jeg tænker mere i retning af. f.eks. små lænestole, bord i børnehøjde ovs. så hun kan få noget som er "hendes".

-jeg har kun set sådan nogle træstole med mummi motiv indtil videre, og de er ikke hvad jeg mangler. (hvis jeg finder en træstol vil den blive beklædt med plys af hensyn til småbørn's manglende balance i starten)

og hvad med en gyngehest, er det et must at have?

mvh. Gitte (& Tyran).

0
0
Svar på denne tråd

hmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  11-04-2008 06:49
Vi har et bord og bænke set fra flexa og så har Erik en poäng stol fra Ikea i børnestørrelse begge dele elsker han bord og stole er lavet således at det vægt mæssigt også kan holde til en voksen, så vi sidder tit ved det sammen mens han tegner, lægger puslespil, mm.

Hans lænestol sidder han også tit i i hvert fald altid til at se børnestime, når vi når det...

Vi har haft en gyngehest til Erik, men han har aldrig rigtig brugt den, han vil ud at ride på vores rygge eller en rigtig hest!

Hyggehejsa
Renaan

Fyldt af glæde... nyder vi vores dejlige søn og venter på den næste dejlige unge som har meldt sin ankomst til april!
0
0
Svar på denne tråd

Møbler...
Forfatter: 
Dato:  11-04-2008 07:10

Da Denniz var i den alder, havde han en lænestol (købt i JYSK). Gyngehesten var en gyngeløve... Kan ikke lige huske hvor den var fra. Denniz var i hvert fald meget glad for den. Den kunne brøle og havde en dejlig bred ryg og var ikke så høj.

Mht at se tv, er det ikke engang sikkert hun er til den slags :-) Denniz var 2½ før det fangede ham...

Små borde kan du finde i legetøjsforretningerne. De er dog ret dyre. Denniz har et lille rundt børnebord, han har arvet fra en veninde.

Mvh Maria

Imellem sort og hvid er der en masse farver

En god hest har aldrig en dårlig farve.

Gammelt ordsprog

0
0
Svar på denne tråd

borde og stole...
Forfatter: 
Dato:  11-04-2008 21:34

jeg skal altså i børneforretninger kan jeg se... eller er der nogle gode internetsider? (jeg har ret langt til børneforretninger, 35km til den nærmeste af hvad jeg ved)

..nå ja, og hvad med legetæpper, er der nogen som ikke "suger" hundehår til sig? vi havde sådan en fåre-legepude fra BR, men den smed jeg ud da den simpelthen nærmest tiltrak hundehår, og efter en uge hvor ikke engang støvsugning kunne få den ren ville jeg ikke lade malene lege på den.

mvh. Gitte (& Tyran).

0
0
Svar på denne tråd

Nylon......
Forfatter: 
Dato:  13-04-2008 09:18

Jeg havde et legetæppe i nylon. Og en hund der fældede ufattelig meget. Og det trak ikke hundehr til sig.

Desuden havde jeg de der skumpuslespil til gulv. De store. Det brugte jeg også som legeunderlag for Denniz, da det ikke fedtede rundt på gulvet.

Du kan finde fx Fætter BR på nettet. Der er vist alt hvad de har. Jeg bruger siden til når jeg skriver Denniz's ønskeseddel... www.br.dk/ Start?SuccTPL=BRG2_st01TPL

Hvad de har der, er nogenlunde det samme som TOYS'R'US, da det er samme kæde.

Legekæden kan du garanteret finde på nettet.

Har du prøvet at søge på "børnemøbler" på Goggle? Ellers er jeg ret sikker på at IKEA også har. De har jo næsten alt til hjemmet og er 100 på at de også har små møbler.

Lænestolen købte vi som sagt i JYSK, men er næsten sikker på at IKEA også er med der....

Mvh Maria

Imellem sort og hvid er der en masse farver

En god hest har aldrig en dårlig farve.

Gammelt ordsprog

0
0
Svar på denne tråd

gyngehest....
Forfatter: 
Dato:  14-04-2008 11:27

Vi har ikke en gyngehest, men en "hoppe-hest" til Vigdis.

Den er magen til den på nedenstående link, men købt i den lokal baby-forretning til under 200 kr. - den er bare et hit her!

www.susantoys.dk/shop/hop-hop-baby- 6273p.html

Mvh. Lotte_L

Rolf.. 13.01.99
Roar.. 13.01.99
Vigdis 20.09.06

"I don't make things difficult. That's the way they get, all by themselves."
Citat: Mel Gibson "Lethal weapon I"
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider