Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

surrealistisk
Forfatter: 
Dato:  08-04-2008 12:12

Som jeg har skevet i en tidligere tråd(kort lykke) skulle vi til forundersøgelse i går, da vi havde valgt at få barnet fjernet grundet toxoplasmose.

Alt gik også efter planen lige til vi nævnte, at det altså ikke var en præventionsmåde men grundet T. Så ville lægen lige kigge i papirene, og printede resultatet på den sidste blodprøve ud, hun gik så lige til overlægen, fordi; godt nok var den første prøve positiv men den sidste var negativ,og hvis jeg virkelig skulle være smittet i graviditeten så ville den sidste prøve ikke være clearet nu. Lignede vi bare to spørgsmålstegn? jeg var helt rundt på gulvet, hun prøvede så at forklare, at som det så ud lige nu, så var den første prøve en fejlberegning eller også havde antistofferne krydset hinanden. Hun sagde at umiddelbart så var der så lille en chance for at jeg var smittet i graviditeten og en endnu mindre chance for at barnet var smittet.

Men jeg havde stofferne i mig så det betyder vist nok at jeg har haft toxoplasmose, men før jeg blev gravid.

Vi gik selvfølgelig hjem og vidste ikke helt hvad der lige skete der!! vi aftalte et møde med overlægen imorgen, han har helt tjek på det og så kan han forklare det hele igen.Nu er det bare at vi jo skal beslutte hvad der skal ske. De sidste 5 uger har bare været en stor rutsjebane med følelser, først stor glæde så sorg og nu, hvad skal man føle? vi ved at der er mulighed for at få fostervandsprøve om et par uger og den kan give helt sikkert svar, egentlig burde jeg klappe i mine hænder over at der nok ikke er noget, men jeg er helt forvirret.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg krydser
Forfatter: 
Dato:  08-04-2008 12:32

fortsat fingere for at der intet er sket med dit foster og at du kan få en fantastisk graviditet.

Louise

0
0
Svar på denne tråd

Åh......
Forfatter: 
Dato:  08-04-2008 12:56

Det mindste håb er super....

Det ville være forfærdeligt hvis I skulle gennem det andet :-( Det er ikke bare sådan at sige farvel til et barn, ligegyldigt hvornår i graviditeten.

Jeg krydser fingre....

Mange hilsener Ann-Rikka :-)

Nu som frue og mor til:

Snorre 28/6-2007

Englebarnet Tika 18/3-2006, R.I.P.

Hestene Chico Dot DK, Lamells Sweet Jossie og Medløberen....

0
0
Svar på denne tråd

Jeg krydser fingre
Forfatter: 
Dato:  09-04-2008 07:49

Det er da en værre suppedas I er havnet i - det må virkelig være svært at holde styr på følelserne.

Jeg håber det aller bedste for jer og ikke mindst den lille spire.

TinaR

***Nu FRU Rasmussen***

Mor til Filippa 060603, Mikkeline 260205

og Bertram 250108

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  09-04-2008 09:15

Jeg skal også nok krydse fingre. Puha, hvor kan jeg godt forstå, at du er rundt på gulvet. Det må være svært at holde styr på de følelser, i tumler med. Jeg håber meget, der er godt nyt i dag!

0
0
Svar på denne tråd

åh sikke da
Forfatter: 
Dato:  09-04-2008 09:43

... en besked. Kan godt forstå, at du er forvirret. Krydser fingre for at doktoren har ret, og at I ikke behøver at bekymre jer mere om sygdom og evt. abort.

0
0
Svar på denne tråd

Kom sådan til
Forfatter: 
Dato:  24-06-2008 12:35

at tænke på dig.

Hvordan går det?

Louise

0
0
Svar på denne tråd

hvordan endte det?
Forfatter: 
Dato:  02-07-2008 23:22

Hvad er det for en sygdom du har været smittet med?

Og hvordan endte historien?

jeg kan godt forstå det kan være svært, når man egentligt har taget en beslutning. Jeg tror man først fatter mulighederne lidt efter.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider