|
|
| scanning uge 20 - dreng/pige |
|
|
så er der kun en månede til vi skal til nr 2 scanning  vi vil gerne vide kønnet  jeg vil bare høre om nogen som har prøvet at de ikke kunne se det eller de fik det forkerte køn at vide? vi sys det er smartest at vide i forhold til tøj og udstyr, men det er nok aller mest fordi vi er så spændte og nysgerrig  og en fed tanke er at man er halvejs der 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvis det... |
| Forfatter:  |
J J |
| Dato:  |
07-04-2008 19:44 |
|
er til den almindelige misdannelses scanning du mener, så er der flere steder hvor de IKKE ønsker at oplyse kønnet. Da jeg var til scanning på sygehuset ville hende der scannede ikke oplyse det. Hedigvis havde vi selv bestilt tid til en kønsscanning ugen efter. Men jeg kender da også flere der har fået det oplyst 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er ikke altid at det kan ses... |
| Forfatter:  |
Bakken |
| Dato:  |
07-04-2008 19:52 |
|
Jeg har lige været til skanning i uge 19, og der kunne man ikke se kønnet, da navlesnoren lå i vejen. Det var bare surt, for vi vil også rigtig gerne vide, hvad det bliver.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa. |
| Forfatter:  |
Anne Frandsen ♥Fallon♥ |
| Dato:  |
07-04-2008 20:17 |
|
Da jeg blev scannet i uge 19 kunne hende der scannet mig ikke sige kønnet med sikkerhed, hun gættede hvis bare  Skal scannes igen på torsdag hvor jeg er i uge 30, så håber hun kan se kønnet med sikkerhed denne gang 
Hilsen Anne (: Nu med baby i maven,termin 19 juni 2008.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| genert |
|
|
Min bebs var genert da jeg var til scanning i uge 19, så den lå med krydsede ben... Så vi ved ikke hvad det bliver, men det finder vi heldigvis snart ud af (38+2)! 
-Mia Foderplaner udarbejdes -gratis optimering det første halve år!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skal scanes idag |
|
|
Hej..  Vi skal afsted til scaning idag, og er meget spændt. Vi vil også rigtig gerne vide hvilket køn den lille plut er. Men jeg går da også og tænker på at ja det er fantastisk at man skal afsted og se plut på scanneren igen og kønnet osv men man skal heller ikke glemme at dette er et tilbud for at se om der er nogle misdannelser jeg siger ikke at man skal tage sorgerne på forskud men tror det er vigtig at man gør sig nogle tanker om hvad det kan indebære...  Men personen som scanner skal ikke komme med gæt, for så vil jeg ikke vide det, de skal vide det med sikkerhed... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg scanner til dagligt, og hos os fortæller vi det kun til misdannelsesscanningen hvis vi kan se at det er en "tydelig" dreng. Og ja, der er ingen garantier - det er sket at vi har skønnet forkert. Som Lotte, vil jeg også sige at man ikke skal glemme hvorfor man får tilbudt denne scanning - og det er altså ikke for at få set kønnet.. Held og lykke.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kende kønnet |
|
|
sidste gang kunne de heller ikke se kønnet, da min datter ikke lå helt korrekt, men hun sagde at det lignede lidt en pige, men pga stillingen syntes hun ikke lige vi skulle fare ud og købe lyserødt. Skal til scanning i maj med den næste og her ønsker vi også at vide kønnet hvis muligt, men som nogle er inde på så er det først og fremmest for at se om det der ligger derinde stadig ser ud til at blive velskabt...
www.erfagruppensyd.dk Bedækning tilbydes ved Juniperlodge Jones i 2008 Sælges: Ufødt føl e. Michellino/Romancier Hoppeføl ´08 e. First Dance/Lauries Crusador xx Aron Arthur
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| køn... |
|
|
jeg er skam godt informeret om hvorfor man er til scanning, men det vil være et bonus at kunne få at vide hva det blev, ved at de i esbjerg gerne vil fortælle hva kønnet bliver, hvis de kan se det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Køn... |
|
|
hej Zille. Vi kunne se kønnene på vores (enæggede) piger i uge 18+6 til MD-scanning. Scanningsdamen tog et tværsnit af bughulen for at se de indre organer og da hun kørte ned kom vi lige ned imellem benene på den ene og VUPTI så vidste vi med 99,9% sikkerhed at vi ventede os to piger (i øvrigt:det sagde både kinesisk kalender og guldring-testen også). Hilsen stine.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dreng eller pige |
|
|
Hej Jeg har hørt og læst om flere som er blevet skannet omkring uge 20 og fået forkert køn at vide. Min veninde var selv en af dem som skulle have en pige i følge md-skanning. De købte en 3D skanning, for at prøve det nye og smarte, og så var der sørme bygget en "lille mand" på  Hilsen Jette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Esbjerg |
|
|
www.erfagruppensyd.dk Bedækning tilbydes ved Juniperlodge Jones i 2008 Sælges: Ufødt føl e. Michellino/Romancier Hoppeføl ´08 e. First Dance/Lauries Crusador xx Aron Arthur
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa... |
|
|
Jeg blev scannet 2 gange i uge 20, da vores første gang, var så livlig at de ikke kunne komme til at scanne nyre og blære og derfor var nødt til at have os ind igen, da vi var til 2. scanning, scannede de lige op mellem benene, så der var ingen tvivl om at det bliver en dreng, hvilket de også allerede har krydset af i min journal. Men som han sagde ham der scannede, at gå ud og købe blåt og male hele værelset blåt står stadig på egen regning, men han var ikke i tvivl og vi andre var heller ikke, da alt var meget tydeligt... Men lad os nu se... Har termin her d. 22/4 og kommer der en pige ud, får de altså besked på at kigge op og se om der ikke skulle være en dreng på vej ud også, ellers må vi sige at der har været godt varmt derinde, så tappen er smeltet af 
Nu med blop i maven, termin 22. april 2008, vi glæder os til at se den lille knægt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til vores scanning... |
|
|
Fik vi ikke noget af vide. Men vi spurgte heller ikke. Vi vil nemlig gerne vente, til den lille kommer ud, og der så ihvertfald ingen tvivl er, om kønnet. Personligt er jeg af den mening, at det er halvdelen af det, at vente... Med spænding.  Jeg tror det ville blive alt for praktisk, hvis vi vidste kønnet, og ved at familien ihvertfald også ville blive prktiske. Så jeg har ikke nogen grund til at vide det. Når den lille er kommet ud, skal vi nok nå at købe "farvet tøj", legetøj, m.m. Jeg skal scannes om ca. 3 uger, og har tænkt mig at gøre opmærksom på, at vi ikke ønsker at se "mellem benene" hvis det kan undgåes. Så vi stadig kan vendte i uvished. Men det er sjovt, at høre jeres begrundelser for, hvorfor i gerne vil vide kønnet.  Kram Heidi
Jeg skal snart være mor, har termin sidst i Juni. Min kæreste har friet til mig, og jeg sadge JA! Miniature hoppe fra maj 07 sælges, se Fiona på min præsentation.
heidi-bundgaard.dk 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heidi-B |
|
|
Tillykke med beslutningen, den kommer du ikke til at fortryde. Det er jo halvdelen af det i mine öjne, spändingen. Nu er jeg bar blevet scannet med en af mine (Har 4) og der var det også vigtigt at de ikke "talte over sig"
Söger oplysninger på DV VALLAK, Mrk DV114. Ca. 11-12 år. Hanetrit i perioder. 168 cm , speciel blis, 4 sokker. Ormekur er IKKE längere receptfrit i Sverige.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ved vores den lille |
|
|
kunne de ikke se det til 20 ugers scanningen, ellers ville de ikke fortælle os det. Derfor købte vi en 3D scanning senere. Denne gang sagde vi det ved 12 ugers scanningen at vi meget gerne ville vide kønnet, og fik derfor en tid ved overlægen, som scannede os i uge 12, hun ville nemlig gerne fortælle os det. så om 9 dage ved vi det forhåbentligt.
~ Hilsen Berit Rahmberg ~
Et privat hestehold i det Nordjyske * * * Ox-Arabere.dk Gratis annoncering på hingsteliste for fuldblodsarabere Mørkebrun ox araberhoppe m. aftegn søges til køb i 2009
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|