Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

gode råd eller viden søges
Forfatter: 
Dato:  05-04-2008 22:06

hej alle

jeg har lige smidt p-pillerne da det nu er ved at være på tide at der kommer en lille babs i vores liv. men ved ikke rigtig hvornor man endelig er modtagelig overfor mandens sæd??? ved at der er nogle der stort set bliver gravide med det samme, men har også hørt at der kan gå helt op til et år efter p-pillerne er smidt før man bliver gravid. hvad har i erfaringer med?

det skal lige siges at jeg ikke gider at gå op i hvornår jeg har æggeløsning, da jeg selv mener det vil forstyre min @!#$ lyst af at gå og tænke på det.

kan i hjælpe mig???

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-04-2008 23:34

min stedmor aboterede det første barn hende og min farventede... lægerne mente det var kun 3 mdr siden hun var stoppet med p pillerne... så pas på...

En gang st. hippolyt, altid st. hippolyt....

Nu uden min dejlig norske skovkat Tornado... Kørt ned den 13 maj 2007....

Elsker dig verdens dejligste kat....

0
0
Svar på denne tråd

ikke engang 1 måned...
Forfatter: 
Dato:  07-04-2008 15:42

Gik der fra jeg smed p-pillerne til var bid. Vi har i dag en sund og kvik datter som snart bliver to.

P-pillerne i dag har næppe meget at sige om hvorvidt man abortere i forhold til, at der er så meget som skal falde i hak, for at barnet udvikler sig som det skal.

men nogle får ikke deres mens igen før efter fødslen *g* andre kan gå i op til et år inden de bliver gravide.

Kilden.
0
0
Svar på denne tråd

med det vuns...
Forfatter: 
Dato:  08-04-2008 11:00

Jeg stoppede med pillerne i starten af december (2005) - og året efter i september (2006) fik vi Vigdis.

Jeg nåede ikke engang at få den første blødning efter pille-stop, så var der "liv derinde".

Så det kan altså gå rigtig stærkt hos nogen, mens andre må vente længere tid inden de er så heldige ;-)

Mvh. Lotte_L

Rolf.. 13.01.99
Roar.. 13.01.99
Vigdis 20.09.06

"I don't make things difficult. That's the way they get, all by themselves."
Citat: Mel Gibson "Lethal weapon I"
0
0
Svar på denne tråd

barb eller ej
Forfatter: 
Dato:  09-04-2008 17:21

Synes det er et lidt maerkeligt spoergsmaal naar du ikke vil vide noget og aegloesning.

nu med en lille prinsesse født den 7/3-08

Sådan indsætter du billeder.

Hvide fuldskins ridebukser str 34-36

sælges.

I don't suffer from insanity...
..I enjoy every waking moment of it..

0
0
Svar på denne tråd

graviditet
Forfatter: 
Dato:  09-04-2008 17:52

Jeg havde taget p.piller i næsten 10 år og blev gravid efter 3 måneder. Min datter er sund og rask.

Har aldrig hørt om at p.piller skulle have nogen betydning. Det tror jeg simpelthen ikke på .

I må bare gå i gang og så se hvad der sker...

Hilsen Tenna

Gallakjole sælges, se præsentation.

Rideudstyr sælges.

Kig her: www.123hjemmeside.dk/ SarahSpiegelhauer

0
0
Svar på denne tråd

ja vi er
Forfatter: 
Dato:  09-04-2008 20:30

skam i fuld gang.

webster: grunden til at jeg ikke vil gå op i hvornår man normalt har æggeløsning er at man i mange tilfælde kun så fokusere på de dage og ikke hele sin periode. jeg vil ikke gå med tanker om at nu bliver jeg gravid fordi vi hygger os det skal komme helt af sig selv. og lidt som en overraskelse.

og desuden så har jeg hørt at mange kvinder der fokusere meget på at blive gravide har svære ved at blive det fordi de stresser deres krop.

så vi tager det med ro og nyder hinanden når vi har lyst til det.

0
0
Svar på denne tråd

Men du kan
Forfatter: 
Dato:  10-04-2008 13:41

vel for pokker selv regne ud at lige før og lige efter mens. er sandsynligheden minimal - og at det er 8-14 dage efter mens. at der er mulighed for at der kan komme stær i kassen, brød i ovnen osv osv!!!!

I øvrigt kan mange kvinder mærke, hvornår de har ægløsning. For mig føles det som en menstruationssmerte i "utide". @!#$ op til 3 dage FØR ægløsning kan stadig give gevinst - så længe kan (især de mandlige) sædceller overleve i æggelederen!

Nå, men bare klø på ;-) - og ja, det ER fint ikke at blive hys med hensyn til temperaturmålinger etc, da det kan være ganske stressende. Men ganske almindelig viden fra biologitimerne skulle forhåbentlig ikke påvirke negativt!!

Christina & Alle Prinsesserne

Count your blessings

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider