Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Søvn m.m
Forfatter: 
Dato:  04-04-2008 08:41

Ja nu har vi jo fået en dejlig søn på snart 1 mdr.


Så var det jeg kom til at tænke på, hvor meget sover jeres små nyfødte egentlig? Og hvad med når de er vågne, hvad gør I så for at "underholde" dem?


Får I jeres nattesøvn eller bliver I holdt vågen? Min lille dreng sover heldigvis godt om natten, men så har han også lige et par timer om aftenen hvor han er ked og har ondt i maven Det er nu mest synd for hans søster for det kniber med at kunne sove, når lillebror skriger.... Py hvor er hun træt om morgenen Vi har ellers prøvet alle gode råd med massage, camille the o.s.v men det hjælper ikke rigtig. Nå men det vel forhåbentlig over, helst snart



Kloge mennesker keder sig aldrig!!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Har I prøvet
Forfatter: 
Dato:  04-04-2008 08:55

en kiropraktor - eller en zoneterapeut??


Begge dele har hjulpet mine børn, især en god kiropraktor til Kaya der var helt tosset og det viste sig at hun var låst i bækken og nakke...


Kan godt forstå min lille pige skreg når hun skulle sove..


Andreas havde kolik og der hjalp zoneterapi rigtig meget - det var fantastisk til ham..


En ide???


Kærlig hilsen

Stine


- Mor til Andreas 2. juni 2006

&

Kaya Rosa 10. august 2007


Barnevognssele købes..

Regnslag købes..


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  09-04-2008 08:14

Har overvejet en zoneterapeut.... Han er nemlig en luftsluger så det batter

Heldigvis er han da begyndt med, at have nogle gode aftner, så mor og far også kan følge lidt med i tv


Kloge mennesker keder sig aldrig!!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Emma sover
Forfatter: 
Dato:  09-04-2008 09:52

... rigtigt godt. Men sådan har det ikke altid været.


Den første månedstid havde vi også et barn der græd fra klokken 22.00 til klokken 03.00 hvor hun så endelig faldt i søvn totalt udmattet. Så vågnede hun igen klokken 05.00 og skulle have mad.


Hun sov fint om dagen i denne periode, og familien troede vist ikke helt på os, når vi fortalte hvilken hystade hun også kunne være.


Hun kunne ikke sove alene i sin lift om natten (om dagen gik det fint), men det vendte efter juleaften, hvor vi fik listet hende ud af autostolen og over i liften uden at hun vågnede. Siden har hun sovet der :-)


Lidt efter lidt fik hun opbygget en rytme, som nu gør at hun sover igennem kun afbrudt af et enkelt natmåltid - to måske, hvis det går hedt for sig :-) Nogle gange sover hun så længe at jeg vågner med babselutterne helt spændte

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mht. luft
Forfatter: 
Dato:  09-04-2008 13:43

i maven, så prøv at køre din tommelfingeri cirkler, med et let tryk, på svangen (altså under foden)- det hjælper dem til at komme af med luften. Det er det samme en zoneterapeut gør. Jeg fik rådet af "min" zoneterapeut, da Frederik var lille og gik til behandling for kolik.




Julie


Termin 17.april 2008 med barn nr.2

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider