... rigtigt godt. Men sådan har det ikke altid været.
Den første månedstid havde vi også et barn der græd fra klokken 22.00 til klokken 03.00 hvor hun så endelig faldt i søvn totalt udmattet. Så vågnede hun igen klokken 05.00 og skulle have mad.
Hun sov fint om dagen i denne periode, og familien troede vist ikke helt på os, når vi fortalte hvilken hystade hun også kunne være.
Hun kunne ikke sove alene i sin lift om natten (om dagen gik det fint), men det vendte efter juleaften, hvor vi fik listet hende ud af autostolen og over i liften uden at hun vågnede. Siden har hun sovet der 
Lidt efter lidt fik hun opbygget en rytme, som nu gør at hun sover igennem kun afbrudt af et enkelt natmåltid - to måske, hvis det går hedt for sig
Nogle gange sover hun så længe at jeg vågner med babselutterne helt spændte 