Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Blespande?hvad foretrækker du?
Forfatter: 
Dato:  31-03-2008 21:07

Nu har jeg afprøvet flere blespande, bla. den i startpakken fra Babysam, men dyre refiller! Incobaby, er ok, men lidt lille synes jeg selv. Dog faldt jeg for en sølvfarvet høj blespand, fra lemico flot design ok billige refiller(samme som Inco), og bestemt lugtfri, trods varme i gulvet


Hvad koster disse egentlig? og jeres erfaringer?


Jeg er begyndt at forhandle disse "luxus"blespande og de står i en pris af 299,- og sælger refiler(samme fra baby-sam)dog til 39,95,- dette er kun fordi jeg selv havde svært ved at finde en "ordenlig" "pæn" spand og nogle refiler der er til at betale da vi har flere vennepar med børn der netop spurgte efter dette.









Kærlig hilsen : Regitze Vanmann, (fødte Victor D.24/11-2007)

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  31-03-2008 22:04
Vi havde ved Erik en spand med et låg på og en affaldspose inden i som vi lukkede efter hver gang. det fungerede super fint og derfor har vi aldrig tænkt over lugtfri, etc blespande...

Her til Søs fik vi fra Babysam jo den der angelcare, men jeg syntes dels at den fylder for meget på badeværelset, dels at den er meget grim at have stående og til sidst gidr jeg slet ikke tage den i brug fordi det vi gjorde ved Erik fungerede super fint og en rulle skraldeposer er jo ingenting i modsætning til de der refiler...Så jeg foretrækker nok en spand med affldspose...

Hyggehejsa
Renana

Fyldt af glæde... nyder vi vores dejlige søn og venter på den næste dejlige unge som har meldt sin ankomst til april!
0
0
Svar på denne tråd
 
 vi har en
Forfatter: 
Dato:  31-03-2008 22:44

... sangenic, som vi er ret glade for. Desværre er poserne til den ret dyre, så måske gør jeg som en i min mødregruppe - køber de her nappy-bags og bruger dem i stedet for. Men det må tiden vise.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Sangenic
Forfatter: 
Dato:  01-04-2008 08:44

bruges her og den er vi meget tilfredse med.


Mener vi gav 189 for den på tilbud i Bilka og poserne koster 70 kr, men her holder sådan en i 14 dage så det er ikke så slemt.


Vi plejer så at købe poserne på tilbud og der får vi dem til 110 for 2.


Der er pafume i/ved poserne så det lugter aldrig grimt derfra ( vores står i soveværelset ).


Gammel Nok, Bette Røv og Lordi styrer.


Altid med på en lytter, eller et god råd.

Bare spørg og jeg skal hjælpe hvis jeg kan :-)


0
0
Svar på denne tråd
 
 er den fra Babysam...
Forfatter: 
Dato:  01-04-2008 09:02

helt ubrugelig eller hvad??? -Det er lidt det jeg synes at kunne læse mellem linierne i jeres indlæg, men vil da lige høre ad, da vi jo også har fået denne startpakke og egentlig havde til hensigt at bruge denne...

-Ja, den er da ikke verdens flotteste, men i vores tilfælde har vi et ok stort badeværelse og puslepladsen kommer til at være lige ved siden af brusenichen, så vi havde faktisk talt om at stille blespanden "lidt væk" i brusenichen. Så hvis det kun er fordi den er stor/mindre smart, så ok. Men hvis den slet ikke virker, så skal vi da lige overveje det en gang til


Mvh. Ditte


Husk at smile til verden...
- jeg smiler i hvert fald ved tanken om vores familieforøgelse omkring d. 21. april...
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ved ikke noget om den.
Forfatter: 
Dato:  01-04-2008 09:27

Vi har kun haft den Sangenic, så jeg kan ikke fortælle dig om hvad der er med den .


Gammel Nok, Bette Røv og Lordi styrer.


Altid med på en lytter, eller et god råd.

Bare spørg og jeg skal hjælpe hvis jeg kan :-)


0
0
Svar på denne tråd
 
 skraedderdal
Forfatter: 
Dato:  01-04-2008 09:54

Vi bruger den Angelcare fra BabySam-pakken. Synes faktisk den er helt ok.

Vi havde en gammel Sangenic, men de holdt op med at lave poserne til den, så er der sq ikke meget ved det .

Så meget passende kunne Angelcare'en overtage nu. Jeg synes den er smart, fordi man ikke skal dreje noget, for at lukke bleerne inde i den, den er nem at åbne og lukke med én hånd og nem at skifte pose i. Poserne er ikke parfumeret, men den lugter ikke, selvom den står på gulv med gulvvarme.

Men nej, køn er den da ikke. Men den er rent faktisk en del kønnere end den gamle vi havde. Den lignede en gigantisk termokande i misfarvet plastic .


/Rhaja :)

Mor til 2 lækre drenge:

Tobias, 23.august '06

og

Rasmus, 20. januar '08.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sangenic
Forfatter: 
Dato:  01-04-2008 10:15

den spand bruger vi. Den gratis fra Babysam røg hurtigt ud. Den havde vi et værre hyr med !


Ang. refill til Sangenic spanden. Køb refillerne via COOPs nettorv, der kan man købe 3 for 150 kr :-)

Det er OKAY med os, men jeg ville ikke give 70 kr. for den inde i butikken.


Beagle.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Beagle
Forfatter: 
Dato:  01-04-2008 10:19

Har du en adr. på et der Coop nettorv??


Hehe det er jo aldrig dårligt hvis jeg kan spare en masse penge .


Gammel Nok, Bette Røv og Lordi styrer.


Altid med på en lytter, eller et god råd.

Bare spørg og jeg skal hjælpe hvis jeg kan :-)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Sangenic
Forfatter: 
Dato:  01-04-2008 10:59

Den har vi også, og er meget glade for den.

Jeg syntes egentligt ikke refillerne er så dyre, de rækker jo pænt langt og vi køber dem altid når der er flere på tilbud.


~ Hilsen Berit Rahmberg ~


Et privat hestehold i det Nordjyske
* * *
Ox-Arabere.dk

Gratis annoncering på hingsteliste for fuldblodsarabere
Mørkebrun ox araberhoppe m. aftegn søges til køb i 2009
0
0
Svar på denne tråd
 
 utrendy
Forfatter: 
Dato:  01-04-2008 11:06

jeg bruger en plastpose fra en billigrulle fra netto, den putter jeg bleen i, og så putter jeg den i skraldespanden !!!


jeg har aldrig set fidusen i de der blespande.....






Sort babylift brugt 2 måneder , er som ny samt sort brio pusletakse spritny, sælges samlet 425,- inkl. porto

sælges på grund af køb af blå barnevogn

billeder kan tilsendes via mail

0
0
Svar på denne tråd
 
 Her bruger
Forfatter: 
Dato:  01-04-2008 11:32

vi også den Angelcare fra BabySam-pakken og den er vi ganske tilfredse med. Syntes ikke der kommer lugt og nej den er da ikke den kønneste, men er en blespand overhovedet køn??


PernilleKrake
0
0
Svar på denne tråd
 
 www.nettorvet.dk
Forfatter: 
Dato:  01-04-2008 11:35

Hej Dandi


Adressen er www.nettorvet.dk og i søgefeltet kan du så skrive sangenic. så kommer de frem.


Det eneste er blot at man skal hente dem i en af coop butikkerne


Men billigere end at købe dem i butikken.


Hilsen Rikke

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  01-04-2008 13:35

jeg bruger også den fra babysam og jeg mener ikke det er dyrt med 3 refil for 150 kr det kunne være værre og da man ikke betaler for spanden så går det vel lige op mener jeg. manden min var meget imod den til at starte med fordi puslebordet står i stuen og ham mente det ville lugte men den har stået ved siden af en radiator og har stadig ikke lugtet så jerg vil mener den har bestået prøven med glans..


Går gennem ild og vand for mine heste


28-11-07 blev Emma født

0
0
Svar på denne tråd
 
 billeder
Forfatter: 
Dato:  01-04-2008 14:48

Blespand "luxus"


Denne er i hvid, men fåes i sølv og creme farvet.

Er 299,95.- for meget at betale for netop dig???

Refil fåes til 39,95,- (Lemico´s de sælges alle steder, dog dyrere)


Jeg synes selv, det smarte er at man kan bruge den til alm. skraldespand bagefter eller evt, vasketøj, da det jo er en pæn spand der passer i et hvert hjem.





Kærlig hilsen : Regitze Vanmann, (fødte Victor D.24/11-2007)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Skal lige
Forfatter: 
Dato:  01-04-2008 15:12

sige at man kan få Sangenic refiller i Superbrugsen, de er på tilbud. Jeg tror det var 50 eller 55 kroner pr. stk. De har også store pakker med bleer på tilbud.


Beagle.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for linket
Forfatter: 
Dato:  01-04-2008 19:18

og tak for tippet om refiller i Superbrugsen, må hellere komme et smut forbi der inden så længe.



Gammel Nok, Bette Røv og Lordi styrer.


Altid med på en lytter, eller et god råd.

Bare spørg og jeg skal hjælpe hvis jeg kan :-)


0
0
Svar på denne tråd
 
 blespand..
Forfatter: 
Dato:  02-04-2008 23:00

jeg har den der angelcare fra gratisboxen fra babysam, men den er i udu efter at min hund mente at han skulle guffe i babybæ (væltede og gnaskede i spanden) -så nu bruger jeg bare alm. sorte skraldeposer, i en 12L spand fra jem & fix til 6,98kr/stk, og så med en anden 12L spand oveni så hunden ikke finder flere lækre måltider.. -se DET er en billig blespand




mvh. Gitte (& Tyran).


0
0
Svar på denne tråd
 
 pedal spand
Forfatter: 
Dato:  03-04-2008 11:52

En ganske alm. pedalspand er fin, og dem kan man få i lige de design og prisklasse man ønsker. Også køber du en rulle fryseposer i Nette 100 stk. for 9 kr. Putter bleen der i, slår en knude = den lugter ikke!


Helt klart den billigeste måde at få en luftfri blespand på.

0
0
Svar på denne tråd
 
 pedal spand
Forfatter: 
Dato:  03-04-2008 12:31

jeg har ligesom bonny en alm spand.. og når bettepigen har lavet stort går vi ud med bleen hver gang.. det giver lidt frisk luft og lidt motion.. som vi fleste dansker mangler..

også er det vist også den billigste løsning

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hehe især
Forfatter: 
Dato:  03-04-2008 12:44

når vi får småbørn , jeg er glad for at jeg kan begynde og komme lidt mere i stalden og ud og ride engang i mellem.


Her på det sidste har jeg følt mig lidt som en stueplante .


Gammel Nok, Bette Røv og Lordi styrer.


Altid med på en lytter, eller et god råd.

Bare spørg og jeg skal hjælpe hvis jeg kan :-)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Angel care
Forfatter: 
Dato:  05-04-2008 12:51

Jeg har den fra Angel Care, som man får fra Babysam. Da de originale poser var brugt op, har vi bare brugt alm. affaldsposer som er krænget om nederste halvdel. Meget nemt og ikke mindst MEGET billigt. Ingen lugt, for der lukkes jo stadig helt til. Men den tømmes så også ofte minimum 1 gang hver 2. dag da vi har tvillinger.


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider