Hej med Jer
Hvad har Jeres børn med i madpakken? Jeg tænker hvor meget?
Jeg har to drenge en på 4 og en på knap 6½ og ham på 4 spiser 1-2 halve MAX, deruder over spiser han et pænt stykke agurk og lidt forskelligt andet grønt, men ikke meget!
Min store drengpå 6½ spiser 4 halve og en masse frugt og grønt såsom gulerødder, peberfrugt, et kæmpe stykke agurk, små tomater, vindruer, jordbær m.v. Han spiser rigtig godt og spørger nu om han ikke må få en mad mere med.......
Jeg er lidt i vildrede, spiser en dreng på 6½ så meget??? Skal jeg virkelig til at give ham en mad mere med?
Synes den lille spiser meget lidt, den store har altid spist godt. Ved godt man ikke må sammenligne, og at børn er forskellige.
Den lille måler 108 cm og vejer 17,5 og den store måler 120 og vejer 24 kg, den lille er lige efter bogen siger lægen og den store ved jeg faktisk ikke med.
Hvor meget mad har Jeres poder med i børnehave/skole?
Hilsen
Jette