Hejsa
Dejligt at de bliver så store de små guldklumper... Jamen når børn er 4mdr så må de få majs og hirsevælling samt gisgrød og hirsegrød. Samt hjemmelavet eller købt frugt mos.
Jeg starede med 2skeer grød i et par dage og trappede lige så stille op.
Det samme gjorde jeg med vælling(noah vil dog kun have majs vælling med pære/banan)
Når du nu skriver at bette troldens mave nemt går i stå kan du jo give hende lidt sveske mos(gerne hjemmelavet)Det vil hun jo elske og hendes mave vil stille og roligt vænne sig til det..
Kan varmt anbefale en bog fra sundhedsstyrelsen som fås på apoteket som hedder noget med mad til barnet. Men spørg dernede de ved lige hvad det er for en..
Held og lykke med maden...
Skriv en pb vis det er...