Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 17 uger må hun få vælling og grød??
Forfatter: 
Dato:  27-03-2008 12:52

Ja som overskriften siger er Lærke blevet 17 uger ( puha tiden flyver ), så nu må hun jeg starte på vælling og/eller grød .


Man hvad må jeg give hende??


Hendes mave går nemt i stå, så det skal der jo tages hensyn til.


Håber I kan hjælpe mig med hvad jeg skal prøve at give hende lige så stille og roligt.


Gammel Nok, Bette Røv og Lordi styrer.


Altid med på en lytter, eller et god råd.

Bare spørg og jeg skal hjælpe hvis jeg kan :-)


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  27-03-2008 13:40

Hejsa


Dejligt at de bliver så store de små guldklumper... Jamen når børn er 4mdr så må de få majs og hirsevælling samt gisgrød og hirsegrød. Samt hjemmelavet eller købt frugt mos.


Jeg starede med 2skeer grød i et par dage og trappede lige så stille op.

Det samme gjorde jeg med vælling(noah vil dog kun have majs vælling med pære/banan)

Når du nu skriver at bette troldens mave nemt går i stå kan du jo give hende lidt sveske mos(gerne hjemmelavet)Det vil hun jo elske og hendes mave vil stille og roligt vænne sig til det..


Kan varmt anbefale en bog fra sundhedsstyrelsen som fås på apoteket som hedder noget med mad til barnet. Men spørg dernede de ved lige hvad det er for en..


Held og lykke med maden...


Skriv en pb vis det er...




Knuser Annette

Mor til Noah (12september 2007) og den franske bulldog Fluffy

Drøm sødt min elskede Octavia

Klik på teksten for at se..


Din baby vil elske den(fischer price)

0
0
Svar på denne tråd
 
 hvis du
Forfatter: 
Dato:  27-03-2008 14:42

er bange for at hendes mave går i stå, kan du blende noget svedskemos i grøden. Det smager sødt og holder gang i maven.


Fjordhest er bedst!


Mor til Naia født d 4-1-06


Alt til gelenegle sælges! Se præs eller:


www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=15&i=60977...y=desc&e=0 NY PRIS!




0
0
Svar på denne tråd
 
 Barnemad
Forfatter: 
Dato:  28-03-2008 22:15

Jeg anbefaler folderen "barnemad" som kan fåes hos sundhedsplejesken eller gratis fra mejeriforeningen på 87375700. Der er opskrifter på vælling og grød og du kan se hvilke mad de må få. Men ellers er sveskemos godt - og ja det er nemt at lave selv. frys det evt i nogle plastik kopper og tag det op efterhånden som du får brug for det

Anja

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider