Et stort tillykke med den forestående vielse..
Vi gjorde det selv på samme måde i 2004 dagen før vores søns dåb var vi en smut om rådhuset, til dåben fik gæsterne det så at vide, nogle var meget skuffede, nogle blev sure andre blev helt vilde af glæde.
Men men vi stoppede ikke her vi fortrød, vi havde ikke ønsket os den store fest og valgte derfor rådhuset, men der manglede noget som tiden gik. d 9 feb i år blev familie og venner igen inviteret til dåb, denne gang var det vores lille prinsesse der skullke døbes.
Gæsterne blev meget overrasket, vi snød dem endnu engang, denne gang holdte vi samtidig det helt store kirkebryllup, gæsterne troede de skulle til barnedåb og ikke andet, men det blev også til en bryllupsfest til langt ud på natten.
Denne gang var der ingen sure miner, folk tudede om kap da vi alle kom ind i kirken, et øjeblik vi aldrig glemmer.
Til festen var folk stadig chokket, det var ikke hvad de forventede, nogen havde dog haft det i tankerne da festen var en lørdag, men de slog det væk da vi jo var gift.
Jeg vil dog sige at jeg lå mærke til dine forældre ikke ved noget, vi valgte at fortælle vores forældre det begge gange.
Første gang fik de det at vide på dagen hvor de blev hentet fordi de skulle vidne.
Kender flere der har været på rådhuset uden forældre, det resulterede i nogle forældre der blev rigtig kede af det, da det jo er en stor dag uanset om det er på rådhus eller i kirke.
Personligt ville jeg selv blive meget ked af det, hvis jeg ikke stod ved mine børns side når de sagde ja.
Men det kan du jo tænke over jeg kender jo ikke jeres forhold til jeres forældre.
Held og lykke herfra og endnu engang tillykke, det bliver en stor dag.
Vh.Susanne.