Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

så sker det i morgen :o)
Forfatter: 
Dato:  26-03-2008 11:58

Hejsa alle sammen

pyha hvor er jeg nervøs, men for dælen hvor jeg da også glæder mig som et lille barn.

I morgen skal min kæreste og jeg giftes kl 1730 inde på rådhuset i hemmelighed - der er ingen der ved noget. kun nogle nogle få venner - men ingen familie. Det bliver kun kæresten og mig

Vi er ikke i tvivl om at mange fra familien gerne vil have at vi bliver gift, men kun hvis de kan være med til brylluppet selvfølgelig - for det skal jo "gå rigtig til"

hverken min kæreste eller jeg er særlig glade for at skulle være centrum for opmærksomheden sådan en hel dag. samtidig har vi ikke x antal kr til at lave det store flotte bryllup som familien er mere interesseret i og forventer end os selv.

så derfor synes vi jo at dette var den helt rigtig måde at gøre det på for os. det bliver i virkeligheden en dag for os, hvor vi sammen kan hygge os og nyde hinanden på den mest romantiske måde.

vi er heller ikke spor i tvivl om at mange i familien bliver skuffet og kede af at de ikke har været med, men vi synes jo bare at vi burde gøre det for vores egen skyld og ikke for deres.

endnu en fordel er at jeg kan blive gift i noget dejlig behageligt graviditetstøj. jeg har fundet den flotteste hvide skjorte, som bare klæder min runde 34 ugers mave så flot, og nej hvor jeg dog glæder mig til at vise den frem til kæresten

Alt familie får det at vide på lørdag, hvor de alligevel kommer til vores fælles fødselsdag. så der tager vi eventuelle skideballer men nej hvor har jeg dog mange sommerfugle i maven til i morgen - det kommer til at blive så hyggeligt og dejligt

de kærligste hilsner

Mithril - der lige blev nødt til at lufte forventningens glæde

"It does not do to dwell on dreams and forgot how to live" - Dumbledore

Man kan ikke købe engle

Men man kan møde dem !!

www.magicdjango.webbyen.dk

0
0
Svar på denne tråd

Stort tillykke
Forfatter: 
Dato:  26-03-2008 12:08

Til jer.

Håber at i får en dejlig dag, muligt nogle bliver skuffet, men det er jeres valg, så sådan er det.

De skal nok blive gode igen.

MVH Vipse

Egeskovgård 2 ledige bokse. Snart med ridebane.

Bøgeflis til ridebane sælges.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg vil også være med..
Forfatter: 
Dato:  26-03-2008 12:13

..til at ønske Jer begge rigtig mange gange hjerteligt tillykke med i morgen. Og med hinanden.

Man kan rigtig høre på dit indlæg hvor meget du glæder dig! Skønt at læse. Og tror helt bestemt det bli´r en skøn dag når den nu kommer til at forløbe præcis som I vil have den.

Endnu en gang TILLYKE!

Louise

Nicholai

kl. 09.43 12/01-2007

0
0
Svar på denne tråd

Kæmpe tillykke til jer begge...
Forfatter: 
Dato:  26-03-2008 12:24

med i morgen. Ud fra det du skriver, så kan jeg da godt forstå at i har taget beslutningen som i har - der er jo ikke noget ved at smide en masse penge efter en fest, som man egentlig ikke har lyst til at holde fordi man ikke bryder sig om at være midtpunktet for det hele. Så det lyder som om i får en rigtig god dag, som i begge kommer til at nyde.

Og de andre skal nok blive gode igen - og ellers er de i hvert fald heller ikke jeres venskab (eller familieskab, hvis der er noget der tilnærmelsesvis hedder sådan) værd

Mvh. Ditte

Husk at smile til verden...
- jeg smiler i hvert fald ved tanken om vores familieforøgelse omkring d. 21. april...
0
0
Svar på denne tråd

tusind tak alle sammen :o)
Forfatter: 
Dato:  27-03-2008 07:15

for de dejlige lykønskninger

det har virkelig været svært at holde for sig selv for inden i er jeg ved at boble over med glæde og tænk nu er der kun små 10 timer igen.

hvor er det godt der findes dette forum, hvor jeg ved at ingen i min familie ville sætte deres digitale signatur, for så kan man rigtig få luftet både bekymringer og glæder.

dette forum er uden videre det bedste jeg nogensinde har besøgt

de kærligste hilsner

Mithril

Man kan ikke købe engle

Men man kan møde dem !!

0
0
Svar på denne tråd

Et stort tillykke.
Forfatter: 
Dato:  27-03-2008 07:47

Et stort tillykke med den forestående vielse..

Vi gjorde det selv på samme måde i 2004 dagen før vores søns dåb var vi en smut om rådhuset, til dåben fik gæsterne det så at vide, nogle var meget skuffede, nogle blev sure andre blev helt vilde af glæde.

Men men vi stoppede ikke her vi fortrød, vi havde ikke ønsket os den store fest og valgte derfor rådhuset, men der manglede noget som tiden gik. d 9 feb i år blev familie og venner igen inviteret til dåb, denne gang var det vores lille prinsesse der skullke døbes.

Gæsterne blev meget overrasket, vi snød dem endnu engang, denne gang holdte vi samtidig det helt store kirkebryllup, gæsterne troede de skulle til barnedåb og ikke andet, men det blev også til en bryllupsfest til langt ud på natten.

Denne gang var der ingen sure miner, folk tudede om kap da vi alle kom ind i kirken, et øjeblik vi aldrig glemmer.

Til festen var folk stadig chokket, det var ikke hvad de forventede, nogen havde dog haft det i tankerne da festen var en lørdag, men de slog det væk da vi jo var gift.

Jeg vil dog sige at jeg lå mærke til dine forældre ikke ved noget, vi valgte at fortælle vores forældre det begge gange.

Første gang fik de det at vide på dagen hvor de blev hentet fordi de skulle vidne.

Kender flere der har været på rådhuset uden forældre, det resulterede i nogle forældre der blev rigtig kede af det, da det jo er en stor dag uanset om det er på rådhus eller i kirke.

Personligt ville jeg selv blive meget ked af det, hvis jeg ikke stod ved mine børns side når de sagde ja.

Men det kan du jo tænke over jeg kender jo ikke jeres forhold til jeres forældre.

Held og lykke herfra og endnu engang tillykke, det bliver en stor dag.

Vh.Susanne.

Mor til guldklumperne:

Kian 29/02-04

Emily 04/10-07

"Det er ikke den erfarne træner,der kan få en hest til at optræde,det er den erfarne træner,der kan få en hest til at ønske at gøre det."

0
0
Svar på denne tråd

så skete det jo i går :o)
Forfatter: 
Dato:  28-03-2008 08:00

det var bare så godt og så dejligt det blev endnu bedre end vi havde regnet med. de var enormt søde på rådhuset og bagefter da vi skulle ind på pejsegården og spise, havde de pyntet rigtig flot op - selvom vi havde sagt at det bare var lidt hygge spisning for os. vi fik hele den ene halvdel af resturanten for os selv - det var så smukt

Hjemme efter maden blev der taget endnu flere billeder (gudskelov for selvudløser knappen ) og trods det at ingen af os nogensinde har lært at danse eller har en rytmisk knogle i kroppen. så fik vi alligevel danset em brydevals (måske ikke den flotteste, men det var vores vals )

og så måtte jeg med min kæmpe vom lige have et lille hvil, så vi lagde os inde på sofaen og nussede i et par timer inden vi fik lukket hestene ind og smuttede i seng.

susanne jeg kan sagtens se hvad du mener, og jeg ved også at det er nok den ting de bliver mest kede af - at de ikke var der til at overvære det. men problemet er at vi for længe siden (vi blev forlovet for 4 år siden) forsøgte at arrangerer et bryllup, og alle forældre (ikke kun mine) havde lige pludselige disse sky høje forventninger, som hverken jeg eller kæresten kunne indfri (hverken økonomisk eller havde lyst til) og vi følte at disse forventninger var et must for at gøre dem glade. det var ikke noget vi selv ville have begivet os ud i, havde vi selv måtte styre løjerne.

så derfor trak vi stikket ud, og sagde at presset var blevet for meget og vi ikke ønskede at blive gift - vi ville hellere bare leve sammen og have det godt med hinanden. hvis det skulle være så bøvlet at blive gift ville vi det ikke.

så jeg er fuldstændig sikker på at mange bliver kede af det og skuffede, men jeg håber også de kan se, hvor dejlig en aften det har været for os om lidt tid selvfølgelig. vi har jo fået det helt som vi gerne ville og det er en dag jeg kan tænke tilbage på med glæde og ikkke som en dag der bare skulle overstås

og så må jeg jo nok også indrømme at mit forhold til både forældre og svigerforældre måske ikke er det bedste i verden. jeg ved ikke altid hvor jeg har dem henne og det er ikke så lidt ofte at jeg har fundet en kniv eller 2 i ryggen - og de er så fandens besværlige at få ud igen så det var dejligt at kunne gøre noget sammen med kæresten uden de havde haft deres små fingre ind over festlighederne

endnu en gang mange tusind tak for lykkeønskningerne - de varmer rigtig meget

de kærligste hilsner

Mithril

Man kan ikke købe engle

Men man kan møde dem !!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider