den minirisk-creme du bruger; Det kan være en mulighed.
Den creme du skal bruge til hans ansigt bør være beregnet til at bruge i ansigtet, og så skal den ikke indeholde vand, hvis han bagefter kommer ud i kulden - så bliver han temmelig "vejrbidt" om man så må sige.
Eventuelt forslag til creme: A Derma Exomega fra apoteket (den til krop og ansikt) - den skulle virke beroligende på en irriteret hud. Den indeholder godt nok vand, så vidt jeg husker, men så lad være med at tage ham ud lige ret efter cremen er smurt på.
Er der mon andre ting din søn ikke kan tåle - vaskepulver, mad etc.???
Det var lige lidt tanker her fra
.
Håber det lykkes dig at finde årsagen til din søns udslæt, så han kan få en fin hud igen. Håber virkelig ikke det er børneeksem.
Mvh.
AnjaR