Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Vacciner.
Forfatter: 
Dato:  25-03-2008 18:13

Nu er dette ikke et spørgsmål om for om mod vaccination, men bare noget jeg kom til at tænke på en dag på vej hjem fra arbejde.


Hvorfor skal de små vaccineres hele 3 gange med samme vaccine ? Er det fordi de får så lav en dosis ?


Og hvorfor er nogle vacciner "døde" mens feks MFR er levende ?


Håber nogen kan svare mig her :)


Hilsner Lisab.

Mor til 3.

Og Ejer af den gule.

Kvornings Tanja.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Vacciner
Forfatter: 
Dato:  26-03-2008 10:29

I dette link: http://www.ssi.dk/sw3304.asp besvares det meste af hvorfor man vaccinere 3 gange med DiTeKiPol/Hib. Mener ikke det har noget med dosens størrelse at gøre, men er ikke helt sikker.


til spørgsmål 2: Dette er bare et gæt, men jeg tror at MFR feks er en "levende" vaccine fordi den simpelthen ikke virker hvis du "dræber" virane.


Louise


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider