Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 pusletaske
Forfatter: 
Dato:  17-03-2008 09:39

Vil høre om der er nogen der kan anbefale en pusletaske?

gerne en hvor der er plads til sutteflasker


Vil nemlig gerne have en ny, men synes det er en ren jungle


hilsen

Pernille






Mor til Nova den 8/11-2007

Life is what happening while you´re busy making other things :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 fdbsdfsfd
Forfatter: 
Dato:  17-03-2008 10:53

vi har en babybjørn rygsæk , der er plads til 2 flasker i hver sin sidelomme, der også er foret ( sådan lidt termoagtigt)

vores er en ældre sag ( nok ca 3-4 år gammel).

den ligner dog den her temmelig meget....


www.babyvest.dk/ popup_image.php?pID=404



mvh


Bonnie - trilsens mor


Sort babylift brugt 2 måneder , er som ny samt sort brio pusletakse spritny, sælges samlet 425,- inkl. porto

sælges på grund af køb af blå barnevogn

billeder kan tilsendes via mail

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider