Vil høre om der er nogen der kan anbefale en pusletaske?
gerne en hvor der er plads til sutteflasker
Vil nemlig gerne have en ny, men synes det er en ren jungle
hilsen
Pernille
Mor til Nova den 8/11-2007Life is what happening while you´re busy making other things
vi har en babybjørn rygsæk , der er plads til 2 flasker i hver sin sidelomme, der også er foret ( sådan lidt termoagtigt)
vores er en ældre sag ( nok ca 3-4 år gammel).
den ligner dog den her temmelig meget....
www.babyvest.dk/ popup_image.php?pID=404
mvh
Bonnie - trilsens mor
Sort babylift brugt 2 måneder , er som ny samt sort brio pusletakse spritny, sælges samlet 425,- inkl. porto
sælges på grund af køb af blå barnevogn
billeder kan tilsendes via mail
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet