.. tak for svar, i kan da få et link til vores blogspot hvor billedet ligger.. det er hurtigere at tage det derfra end at vente på Hn 
www.helenesmor.blogspot.com
Jeg laver grøden således..
90 ML vand, der blandes op med 1,5 ske mme pulver(her skal du bruge de mål der står på din pakke- jeg bruger en fra Holle økologisk mme), og 1,5 tsk rismel(også økologisk)
Det ryster jeg sammen i flasken og hælder det op i en dyb tallerken, jeg deler det op da hun ikke spiser ret meget.det resterende ryger i køleren, til næste portion...
I mikro ovn 1-2 min afhængig af hvor tyk det skal være, husk at piske i det med en gaffel hvert 20 -30 sek afhængig af hvor hurtig din mikroovn varmer.. 
Det var vist det..
der ryger så en isterning med hjemmelavet pæremos i i de sidste 20 sek ..
Go fornøjelse