Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Umh hjemmelavet grød
Forfatter: 
Dato:  11-03-2008 18:55

... smager godt..

lader billedet fortælle sin egen historie.. ;)

ps.. se lige smækken ;) heste


Hilsen Sole

Nu med Helene i armene

Født 26 September ´07 kl 11.08

Dit liv er som en tegning du selv tegner. Du har bare ikke noget viskelæder.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg kan
Forfatter: 
Dato:  11-03-2008 19:57

ikke se billedet. Det ligger heller ikke på din præsentation, skal det ikke det, for vi kan se det?



Hilsen WinnieK

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  12-03-2008 08:12

Jeg kan godt se det...


Dejligt billede. Hvordan har du lavet grøden?



Hilsen Maria


The greatest thing

we ever learn

is how to love

and be loved in return


Super kat. 2 lærepony sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 kan desværre heller ikke...
Forfatter: 
Dato:  12-03-2008 08:17

se billedet.


Men det lyder som om det ellers er et dejligt billede (så det er da lidt øv, at jeg ikke kan se det).


Mvh. Ditte


Husk at smile til verden...
- jeg smiler i hvert fald ved tanken om vores familieforøgelse omkring d. 21. april...
0
0
Svar på denne tråd
 
 mærkeligt
Forfatter: 
Dato:  12-03-2008 09:05

.. tak for svar, i kan da få et link til vores blogspot hvor billedet ligger.. det er hurtigere at tage det derfra end at vente på Hn ;)

www.helenesmor.blogspot.com


Jeg laver grøden således..

90 ML vand, der blandes op med 1,5 ske mme pulver(her skal du bruge de mål der står på din pakke- jeg bruger en fra Holle økologisk mme), og 1,5 tsk rismel(også økologisk)

Det ryster jeg sammen i flasken og hælder det op i en dyb tallerken, jeg deler det op da hun ikke spiser ret meget.det resterende ryger i køleren, til næste portion...

I mikro ovn 1-2 min afhængig af hvor tyk det skal være, husk at piske i det med en gaffel hvert 20 -30 sek afhængig af hvor hurtig din mikroovn varmer.. ;)

Det var vist det..

der ryger så en isterning med hjemmelavet pæremos i i de sidste 20 sek ..

Go fornøjelse


Hilsen Sole

Nu med Helene i armene

Født 26 September ´07 kl 11.08

Dit liv er som en tegning du selv tegner. Du har bare ikke noget viskelæder.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Åhh....
Forfatter: 
Dato:  12-03-2008 13:08

sikke et dejligt billede. Er helt vild med smækken, hvpor har du købt den henne?


Tina


Blev mor til Emma den 4. oktober 2007

4120 gram og 55 cm. lang


Sælges: Helt ny BRITAX - Cosy Tot Premium autostol, 0-13 kg., kun brugt 1 gang. Pris 950 kr. eller kom med et seriøst bud.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ja den er bare super
Forfatter: 
Dato:  12-03-2008 18:15

fed.. den er købt i ønske børn i randers, da jeg besøgte en veninde.. har sat hende til at købe flere ting fra dette mærke.. crocodile creek er det ;)


Hilsen Sole

Nu med Helene i armene

Født 26 September ´07 kl 11.08

Dit liv er som en tegning du selv tegner. Du har bare ikke noget viskelæder.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider