Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 fotoalbum
Forfatter: 
Dato:  04-03-2008 23:33

Hejsa,


har brug for lidt hjælp. Vi har jo en masse billeder af tøsen fra div scanninger. Nu vil vi jo gerne have sat dem ind i et album, men hvor kan man finde sådan et? Tænker lidt de kan være i et 13x18 str, men dem kan jeg så ikke opstøve nogen steder. Hvad har i andre gjort med billederne?


Hilsen

katarina





Mor til det dejligeste hjertebarn (HLHS)

Beatrice


Vores historie

www.duclos-julsdorf.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 scrapbog
Forfatter: 
Dato:  05-03-2008 13:29

jeg laver scrapbog til Silje, de kan købes i boghandlen, har startet med scanningsbillederne og mavebilleder, og så fødslen derefter en side med hver måned, og så er der selvfølgelig puttet særlige ting indimellem, 1. smil, jul osv.


Vi skriver så lidt tekst hist og her, som fortæller lidt om størrelse, alder og sjove historier.


Maria

Mor til Silje 30.05.07

Skal giftes d. 10. maj 2008


Sommerdyne til voksi købes.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider