har brug for lidt hjælp. Vi har jo en masse billeder af tøsen fra div scanninger. Nu vil vi jo gerne have sat dem ind i et album, men hvor kan man finde sådan et? Tænker lidt de kan være i et 13x18 str, men dem kan jeg så ikke opstøve nogen steder. Hvad har i andre gjort med billederne?
jeg laver scrapbog til Silje, de kan købes i boghandlen, har startet med scanningsbillederne og mavebilleder, og så fødslen derefter en side med hver måned, og så er der selvfølgelig puttet særlige ting indimellem, 1. smil, jul osv.
Vi skriver så lidt tekst hist og her, som fortæller lidt om størrelse, alder og sjove historier.