hvadfor et barn man har - forstået på den måde, at nogle børn nok har brug for længere tids indkøring, mens andre stiller sig fint tilfreds med få dag.
Da min søn skulle køres ind havde jeg egentlig lang tid, men i samråd med dp-mor valgte vi at se på Carl hver eneste dag...: Var humøret godt? Sov han fint dernede? Hvordan klarede han det når en af de andre unger græd? Summasummarum blev det til, at han startede med 1 dag hvor jeg var der sammen med ham i et par timer. Næste dag afleverede jeg ham - han var der fra 9-11, og det samme d. 3. dag. 4. dag kom han kl. 9.00, legede sammen med de andre unger, spiste frokost og hun puttede ham ud at sove fordi han var ved at skvatte i søvn over frokosten
)
Derfra kørte det slag i slag, at han var der ca. 6 timer dgl.
Man kan vist ikke sige noget generelt om hvordan og hvorledes, det kommer også an på dp-mor...