Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Dagpleje start
Forfatter: 
Dato:  03-03-2008 13:23

Hejsa,


Nu er Vic 8 mdr og skal i dagplejen. Hun har været der nede i formiddag, og var noget mor-pylret da jeg hentede hende. Altså hun havde sovet fint formiddags lur og spist fint - men viser altså at hun helst vil ha sin mor og far ;o)


Hvilke erfaringer har i med indkøring i dagplejen? Og gode råd til den stakkels mor, som bare ønsker det skal blive rigtig godt.....


Mvh

Lene

0
0
Svar på denne tråd
 
 det lyder til du
Forfatter: 
Dato:  03-03-2008 13:53

allerede gør det godt. Kort tid i starten og så forlænger du stille og roligt. Husk det jo tros alt er et nyt sted nye mennesker osv, så det er kun naturligt at du har været savnet. Det bliver meget bedre med tiden. Nogle dage vil min datter slet ikke med hjem


Fjordhest er bedst!


Mor til Naia født d 4-1-06

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det kommer meget an på
Forfatter: 
Dato:  03-03-2008 19:49

hvadfor et barn man har - forstået på den måde, at nogle børn nok har brug for længere tids indkøring, mens andre stiller sig fint tilfreds med få dag.

Da min søn skulle køres ind havde jeg egentlig lang tid, men i samråd med dp-mor valgte vi at se på Carl hver eneste dag...: Var humøret godt? Sov han fint dernede? Hvordan klarede han det når en af de andre unger græd? Summasummarum blev det til, at han startede med 1 dag hvor jeg var der sammen med ham i et par timer. Næste dag afleverede jeg ham - han var der fra 9-11, og det samme d. 3. dag. 4. dag kom han kl. 9.00, legede sammen med de andre unger, spiste frokost og hun puttede ham ud at sove fordi han var ved at skvatte i søvn over frokosten :-))

Derfra kørte det slag i slag, at han var der ca. 6 timer dgl.


Man kan vist ikke sige noget generelt om hvordan og hvorledes, det kommer også an på dp-mor...




Jeanette


Tidligere "Jeber"

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider