|
|
| Så blev babyværelset næsten færdigt |
| Forfatter:  |
Tine Vejlstrup |
| Dato:  |
20-02-2008 13:02 |
|
Ja, der er ikke meget galt... Tusind tak for alle de gode råd og inspirationen, synes selv det er blevet super flot sådan her. Henover sengen kommer der 5-6 farverige rammer med blomsterbilleder, og på den bare væg over puslepladsen kommer der to små "malerier" op. Det er min storebror der har tegnet og farvelagt Peter Plys og hans venner i fri hånd, og synes bare det er blevet så flot! Bedøm selv:     
MVH Tine Vejlstrup Gravid med termin 5/4 2008 Masser af drengetøj sælges. Str 50-76, især meget i str. 62-68, + 3 flyverdragter i str 62 + 86 + 92. Se præs for info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Flere.... |
| Forfatter:  |
Tine Vejlstrup |
| Dato:  |
20-02-2008 13:14 |
|
Her er lige lidt flere billeder, fra dampning af tapet og starten på tegningerne   Næsten færdig....  Puha, kunne slet ikke overskue alle de ting der skulle ind på værelset...  Så kom min kære storebror igang...  En af tegningerne, næsten færdig..  Glad for et godt resultat   Så lykkedes det Det var det, der er lidt flere inde på vores nye hjemmeside, www.123hjemmeside.dk/vejlstrup
MVH Tine Vejlstrup Gravid med termin 5/4 2008 Masser af drengetøj sælges. Str 50-76, især meget i str. 62-68, + 3 flyverdragter i str 62 + 86 + 92. Se præs for info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skøn storebror... |
|
|
Og deligt værelse. Jeg sukker efter at få vores store klædeskab ud at Lea's værelse.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456789 |
|
|
hvor er det bare blevet flot... Håber prinsessen bliver glad for det..
Knuser Annette
Mor til Noah (12september 2007) og den franske bulldog Fluffy
Drøm sødt min elskede Octavia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Takker |
| Forfatter:  |
Tine Vejlstrup |
| Dato:  |
20-02-2008 16:37 |
|
Kilden: Jeg er super glad for at have noget plads til alle tingene, og er vild med at det er åbent, så man ikke skal åbne en masse låger før man finder det rette. Det kræver så en vis orden, men sådan er det jo  Annette: Tak Det har hun bare at blive Har i hvert fald gjort mig meget umage med at vælge både farver, møbler og indretning...
MVH Tine Vejlstrup Gravid med termin 5/4 2008 Masser af drengetøj sælges. Str 50-76, især meget i str. 62-68, + 3 flyverdragter i str 62 + 86 + 92. Se præs for info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa............ |
|
|
Super fint værelse... Må man spørge hvor i har købt den fine og meget praktiske reol og hvad prisen på sådan en er?? 
Mvh Jeannette Mor til Marcus Mikael 191106 Pinto araber er vejen frem...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalala |
|
|
Jeanette: De kan fåes mange steder Bla. her til 699,- Tine: Det er bare blevet rigtig fint. Og gulvet er sejt 
MVH Rikke Fejrskov .. nu i farver
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Flot... |
|
|
Det er et rigtigt fint værelse... Og tak for linket til reolen, det var da billigt..  Tror vi skal i Ikea... Christina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Takker... |
| Forfatter:  |
Tine Vejlstrup |
| Dato:  |
21-02-2008 12:23 |
|
Tusind tak alle sammen! Kan se på linket, at min reol er nr større, men tror de har rigtig mange modeller derinde... De er i hvert fald drøn praktiske med de mange rum, og så kan man jo bruge kurve til de mindre legesager og strømper osv... Rikke: Jeg vil prøve at tage et ordentligt billede af gulvet, for det er nemlig rigtig cool hehe... I hvert fald til en lille pige, det var nok ikke min første prioritet til mig selv 
MVH Tine Vejlstrup Gravid med termin 5/4 2008 Masser af drengetøj sælges. Str 50-76, især meget i str. 62-68, + 3 flyverdragter i str 62 + 86 + 92. Se præs for info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Flot.... |
|
|
Skønt børneværelse, Tine Og hvor er din storebror dog bare dygtig, det er da imponerende.
Mvh. Juliette Sælges: OX-hingst af høj kvalitet Drægtig DH palominohoppe 168cm 2 års Welsh/DSP vallak Cheval liberté trailer
Bedækning ved Perseus , Shulay Gold fever , Dalí SS og Shaklan Ibn Saskatoon
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Juliette... |
| Forfatter:  |
Tine Vejlstrup |
| Dato:  |
21-02-2008 21:05 |
|
Juliette: Tusind tak, er også super glad for det.. Synes der stadig er god gulvplads så hun kan lege der senere hen, og samtidig står tingene praktisk og lige til at komme til.. Ja, jeg er godt nok også noget imponeret af hans værk, han må have fået talent for os begge, for jeg ejer da ikke en dyt af hans talent hehe...
MVH Tine Vejlstrup Gravid med termin 5/4 2008 Masser af drengetøj sælges. Str 50-76, især meget i str. 62-68, + 3 flyverdragter i str 62 + 86 + 92. Se præs for info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| børneværelse |
| Forfatter:  |
TJRB ♥Athene♥ |
| Dato:  |
21-02-2008 21:39 |
|
Ih, sikke et fint og dejligt værelse.  Jeg glæder mig helt til jeg selv en dag skal have et barn, og forhåbentlig også får mulighed for at lave et lige så skønt værelse. 
Bolig søges i København eller Roskilde. Max 3.000 inkl. forbrug, med køkken og bad. Indflyt 1. juni 2008. Evt med mulighed for at have neutraliserede indekatte.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|