Jeg var lige til lægen idag fordi det den sidste måned eller 2 har kløet på min krop (ryg, lår, skinneben) og alm parfumefri creme hjælper ikke - og min hud er ikke tør.
Lægen tog en blodprøve for at tjekke levertal, men ved graviditetskløe er det jo mest hænder og fødder, plus mørk urin, og det er jo også først langt senere - så jeg tror ikke blodprøven vil vise noget.
Og så skal jeg have lavet sukkerbelastning 2 mdr før en planlagt, for det kan nemlig også være sukkersyge... Det bliver i marts måned.
Så nu hvor jeg egentligt ikke rigtigt synes jeg fik svar - det var hverken eksem eller noget udslæt man kunne se, udover små bitte knopper - så vil jeg spørge alle jer der har været gravide, om I har prøvet noget tilsvarende, og hvad I gjorde for at stoppe kløen!
Håber nogen kan hjælpe, jeg fik intet kløestillende af lægen, fordi de hellere ville finde ud af hvad der rent faktisk var galt - fair nok!
Louise