Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Argh!!! Det KLØR!!!
Forfatter: 
Dato:  18-02-2008 13:07

Jeg var lige til lægen idag fordi det den sidste måned eller 2 har kløet på min krop (ryg, lår, skinneben) og alm parfumefri creme hjælper ikke - og min hud er ikke tør.

Lægen tog en blodprøve for at tjekke levertal, men ved graviditetskløe er det jo mest hænder og fødder, plus mørk urin, og det er jo også først langt senere - så jeg tror ikke blodprøven vil vise noget.

Og så skal jeg have lavet sukkerbelastning 2 mdr før en planlagt, for det kan nemlig også være sukkersyge... Det bliver i marts måned.

Så nu hvor jeg egentligt ikke rigtigt synes jeg fik svar - det var hverken eksem eller noget udslæt man kunne se, udover små bitte knopper - så vil jeg spørge alle jer der har været gravide, om I har prøvet noget tilsvarende, og hvad I gjorde for at stoppe kløen!

Håber nogen kan hjælpe, jeg fik intet kløestillende af lægen, fordi de hellere ville finde ud af hvad der rent faktisk var galt - fair nok!

Louise

0
0
Svar på denne tråd

på apoteket
Forfatter: 
Dato:  18-02-2008 18:02

Jeg har noget creme mod kløe. Det er købt på Apoteket og det hedder "Xylocain"

Det skal smørres på området der klør og så skal man liiiige undgå at klø de næste 5min.

Men så skulle det gerne dulme en hel del.

Ellers gentager man "bare" :)

Det er receptfri (y)

Den 1. august 2007 kl. 12:23

blev min skønne datter Emma født.

Knagerækker udarbejdes

0
0
Svar på denne tråd

Jeg havde
Forfatter: 
Dato:  18-02-2008 18:59

... også en overgang hvor det bare kløede helt vildt på mine ben. Især om natten, hvor jeg ind i mellem fik kradset mig til blods. Har faktisk stadig ar efter det.

Jeg gik ikke til læge med det, og det forsvandt af sig selv, så ingen gode råd herfra - desværre.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider