Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Zoneterapi og PCO
Forfatter: 
Dato:  13-02-2008 21:30

Jeg har for 5-6 år siden fået konstateret PCO grundet uregelmæssige blødninger.

Jeg har fået at vide af min læge, at jeg ikke skal gå alt for sent i gang med børneplanlægningen, da det nok vil tage længere tid end normalt at "lave" børn.

Umiddelbart ved jeg ikke, hvor svær min PCO er. Det eneste jeg har været generet af var mine uregelmæssige blødninger, som bliver afhjulpet af en Nuva-ring Jeg er ikke generet af overvægt, skægvækst, uren hud m.m. Kan det have betydning for sværhedsgraden af PCO? Eller afhænger det af antallet af cyster på æggestokkene?

Nu er sagen dén, at der skal gå nogle år endnu, inden der kommer småkravl hjemme hos os. Jeg har læst og hørt meget om, at zoneterapi skulle have en rigtig positiv indvirkning på gaviditet hos "os" med PCO.

Nu er mit spørgsmål, om man kan gå til en zoneterapeut INDEN man reelt ønsker at blive gravid som en slags forebyggelse/"helbredelse"????

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har også
Forfatter: 
Dato:  13-02-2008 21:47

... PCO og dog skulle jeg jo nærmest kun tænke på et mand uden underbukser, før jeg var gravid.

Jeg ville nok vente med zoneterapeuten og så se om ikke motion og kost kan rette op på problemet.

0
0
Svar på denne tråd

PCO.........
Forfatter: 
Dato:  13-02-2008 22:04

Det var da dejligt at høre, at du blev så hurtigt gravid.

Også en lettelse at høre, at fordi man er PCO´er, behøves der ikke at gå måneder eller år, før der er gevinst

Pas nu på ikke at tænke for meget på mænd uden underbukser

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har også PCO
Forfatter: 
Dato:  16-02-2008 14:50

men blev gravid på p-piller af en enkelt gang @!#$ da jeg var 19 år... valgte så at få en abort (vidste ikke at jeg havde pco dengang)... Så hvis man ellers dyrker masser af motion og ikke er overvægtig, burde det være nemmere. Er du blevet scannet på æggelederne og får du metphormin?

Venlig hilsen hende der i stilhed river sig i håret når hestene kan bide sig selv i bringen!!

Frelst

Og nej, jeg tror IKKE at jeg er bedre end jer andre...

Jeg fortæller bare hvad der virker for mig :)

0
0
Svar på denne tråd

Til jannej
Forfatter: 
Dato:  17-02-2008 11:10

Jeg er blevet skannet for 5-6 år siden på æggelederne, hvor jeg i den forbindelse fik konstateret PCO.

Jeg har aldrig fået metformin....

0
0
Svar på denne tråd

Det skal du have
Forfatter: 
Dato:  18-02-2008 00:44

Alle med PCO bør få metformin (så vidt jeg har forstået)... Har du været i kontakt med Svend Lindenberg der er førende på området?? Han er den eneste læge i DK, der virkelig ved noget om den sygdom... Han er også fertilitets læge, så det er godt at være i hans system når man gerne vil have børn.

se mere på www.pcoinfo.dk rigtig god side, hvis ikke du kender den...

Venlig hilsen hende der i stilhed river sig i håret når hestene kan bide sig selv i bringen!!

Frelst

Og nej, jeg tror IKKE at jeg er bedre end jer andre...

Jeg fortæller bare hvad der virker for mig :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider