jo forskelligt fra barn til barn.
Jeg har selv 4 børn og de har alle 4 været forskellige ang middagssøvn.
Jeg er selv dagplejer, og ind imellem har jeg da børn der ikke sover til middag det sidste stykke tid de er her.
Dette er okay med mig, hvis de så bare er glade og gider lege, og ikke er helt flade/pjevsede den sidste time de er her.
For er de det, må de jo alligevel trænge til en slapper. Og de behøver jo ikke sove flere timer, men måske bare ligge og slappe af en times tid.
Det er jo heller ikke rart for jer at få en sur/træt/ked barn hjem.
Men hør din dagplejer, det er nok det nemmeste.