Hejsa.
er der nogle der sidder der ude som også har oplevet at ens lille barn bliver vildt uroligt ved flaskegivning.
Jeg har en lille pige på 4 mdr, som har fået flaske fra hun var 3 uger. Hun har ellers spist pænt i lang tid, men nu er det ligsom at det vender. Jeg synes hun er lidt småtspisende, spiser omkring 600-700 ml om dagen, og nu er hun så begyndt at være meget urolig når hun skal have mad. Det virker som om at hun ikke gider flasken rigtigt mere, men mad skal hun jo have, så nu overvejer jeg om det kan være en løsning at begynde på lidt skemad..eller er det alt for tidligt.
Problemet når hun får flaske ligger i at at hun køre hoved fra side til side, samtidig med at hendes hænder gerne vil rive flasken ud igen, og gerne bare ligger og tygger i flaskesutten. Hun spiser ikke meget ca. 80-100ml hver gang hvor hun ellers har taget omkring 115-145 ml pr flaske.
Det eneste tidspunkt på dagen hvor hun rigtig gerne vil have flasken er tidlig morgen eller sen aften..
gode råd søges???