Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

småtspisende, uroligt flaskebarn
Forfatter: 
Dato:  11-02-2008 12:27

Hejsa.

er der nogle der sidder der ude som også har oplevet at ens lille barn bliver vildt uroligt ved flaskegivning.

Jeg har en lille pige på 4 mdr, som har fået flaske fra hun var 3 uger. Hun har ellers spist pænt i lang tid, men nu er det ligsom at det vender. Jeg synes hun er lidt småtspisende, spiser omkring 600-700 ml om dagen, og nu er hun så begyndt at være meget urolig når hun skal have mad. Det virker som om at hun ikke gider flasken rigtigt mere, men mad skal hun jo have, så nu overvejer jeg om det kan være en løsning at begynde på lidt skemad..eller er det alt for tidligt.

Problemet når hun får flaske ligger i at at hun køre hoved fra side til side, samtidig med at hendes hænder gerne vil rive flasken ud igen, og gerne bare ligger og tygger i flaskesutten. Hun spiser ikke meget ca. 80-100ml hver gang hvor hun ellers har taget omkring 115-145 ml pr flaske.

Det eneste tidspunkt på dagen hvor hun rigtig gerne vil have flasken er tidlig morgen eller sen aften..

gode råd søges???

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  11-02-2008 12:35

Kan desværre ikke give dig gode råd, men det lyder da godt nok ik af meget hun spiser, min datter på 2.5 mdr spiser ca 170 ml pr gang 6 - 7 gange om dagen..

Men tror da godt du kan begynde med noget andet mad end flasken, er det ik ved ca 4 mdr´s alderen man kan begynde ligeså stille med noget andet??

Nu mor til skønne Freja - D. 1 December 2007

0
0
Svar på denne tråd

Du kan godt
Forfatter: 
Dato:  11-02-2008 12:39

så småt begynde med skemad. Ellers tænker jeg om hullet i flasken er for lille??

Mener der er forskellige "sutte-hoveder" alt efter hvor gammel barnet er.

Mor til verdens skønneste dreng Mads 13/7-06 ;-D

Ejer af Skot af Lilleris

Verdens dejligste oldenborger !

0
0
Svar på denne tråd

har prøvet at købe sutter med større hul
Forfatter: 
Dato:  11-02-2008 12:44

Men uden nogen stor sucess.

hvor meget spiser jeres børn pr. måltid når de får flaske?

0
0
Svar på denne tråd

Mad mad mad
Forfatter: 
Dato:  11-02-2008 13:01

Min dreng spiste 200-250 ml ved 4 måneders alderen... men han var også stor :-)

Du kan godt begynde med lidt grød/mos nu :-)

Mange hilsener Ann-Rikka :-) Hesten Jossie sælges, se præs.

Nu som frue og mor til:

Snorre 28/6-2007

Englebarnet Tika 18/3-2006, R.I.P.

Hestene Chico Dot DK og Lamells Sweet Jossie.

0
0
Svar på denne tråd

mad...
Forfatter: 
Dato:  11-02-2008 13:23

Min dreng kom på flaske da han var 3½ mdr og omkring 4 mdr spiste han ikke så meget af gange. Nogen gange 60 ml andre gange 110 ml og han var også noget så urolig. Jeg holdte ham i hånden med den ene, for at prøve at styre armen, hvilket hjalp lidt.

men mon ikke at der er tid til noget grød. Det hjalp her, da flasken ikke var så spændende mere

25/6-07 blev jeg mor jubii

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider