Legeteket fungerer ligesom et bibliotek og rent fysisk bor de også ofte sammen med biblioteket.
Man kan låne tingene i 3 mdr. ad gangen og det koster ikke noget.
Jeg har endnu ikke været ude for, at skulle aflevere tingene efter 3 mdr. - har bare genlånt over nettet, så jeg har haft fx. spejlet i over 6 mdr.
På det Legetek hvor jeg kommer, er børnebibliotekaren rigtig sød til at være behjælpelig med, hvor de fx. har købt tingene og hvad det koster, hvis det fx. er noget vi selv vil anskaffe.
Eller hvis vi ønsker noget særligt, så køber de det hjem til Legeteket.
Mvh Christina