Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 billed af pusleplads og mave
Forfatter: 
Dato:  09-02-2008 14:01

så er puslepladsen klar til lillebror ankomst, som det ses af mit mavebilled bor han bekvemt i en stor 3-værelses lejlighed hvor han af og til stadig flytte om

på mave billedet er jeg 36+5.


han skal dog snart være mere end velkommen til at kigge ud.....

det er Mathilde ( storesøster på 15) der har indrettet puslepladsen og så måtte mor her jo sidde sig på sine hænder for jeg ville jo egentligt også gerne, men det er så rart at de store piger er så intereserede...


mvh


trilsens mor

med lillebror i maven . termin 29 feb 2008





mk-foto.gallerisider.dk 10*15 = 15,-

billeder af hunde heste kat og andre dyr


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  09-02-2008 15:18

Aj hvor ser det hyggeligt ud

og en fin stor mavse han har og bo i den lille fyr, kan da godt forstå han ikke vil ud


Nu mor til skønne Freja - D. 1 December 2007

0
0
Svar på denne tråd
 
 hold da op
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 20:37

et flot pusle bord/reol og sikke en mave (kan godt huske hvordan det var til sidst )


må jef være fræk og spørge hvor i har købt reol/puslepladsen??? den er dælme flot uden at være for nusse pusse agtig ( til kommende storesøster)


mange hilsner mette




Nu med verdens lækreste baby i armene

0
0
Svar på denne tråd
 
 hjkhjk
Forfatter: 
Dato:  11-02-2008 09:28

ja da - reolen er fra ikea til den utrolige sum af 797,- den hedder hensvik.


vi har så også købt tremmeseng, madres, tøjskab, vægreol i samme design , og til samme rimelige pris..... vi har bare ikke fået det samlet endnu da storesøster på snart 19 skal flytte i lejlighed 1 marts, og så skal der rykkes rundt på værelserne og males inden lillebror kan få sit eget ( hvilket heller ikke haster da han nok, som sine søstre, sover i vores soveværelses til han ikke får bryst længere.....



nu er det mit 4 barn og faktisk første gang jeg har en pakket taske til sygehuset med alt i... det har storesøstrene nemlig også sørget for. Den har været pakket om adskellige gange , for det kan jo være svært at betsemme sig for hviklet sæt tøj der er det sødeste. men det er skønt at vores store børn er så meget med i tingene og ikke er flove over at deres gamle forældre skal have baby igen - det høre man jo også om nogen der er.


mk-foto.gallerisider.dk 10*15 = 15,-

billeder af hunde heste kat og andre dyr


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider