ja da - reolen er fra ikea til den utrolige sum af 797,- den hedder hensvik.
vi har så også købt tremmeseng, madres, tøjskab, vægreol i samme design , og til samme rimelige pris..... vi har bare ikke fået det samlet endnu da storesøster på snart 19 skal flytte i lejlighed 1 marts, og så skal der rykkes rundt på værelserne og males inden lillebror kan få sit eget ( hvilket heller ikke haster da han nok, som sine søstre, sover i vores soveværelses til han ikke får bryst længere.....
nu er det mit 4 barn og faktisk første gang jeg har en pakket taske til sygehuset med alt i... det har storesøstrene nemlig også sørget for. Den har været pakket om adskellige gange , for det kan jo være svært at betsemme sig for hviklet sæt tøj der er det sødeste. men det er skønt at vores store børn er så meget med i tingene og ikke er flove over at deres gamle forældre skal have baby igen - det høre man jo også om nogen der er.