Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Brudsikker spejl
Forfatter: 
Dato:  09-02-2008 09:02

Hvor kan jeg få fat i sådan en???

Lica bliver 2 år til april, så hun er ved at have alderen til at få et spejl på hendes værelse, så hun rigtig kan se sig selv danse. Den skal jo være stor, så hun kan se hele sin krop.

De hjemmesider jeg har fundet er nogle der sælger til instititioner, og det koster det en formue .


Kender i et sted hvor jeg kan få det til en rimelig pris???

0
0
Svar på denne tråd
 
 Spejl...
Forfatter: 
Dato:  09-02-2008 17:55

Hej!


Jeg har lånt et brudsikkert spejl på Legeteket, så Maiken kan se sig i fuld figur, når hun er på gulvet.


Det kunne også være en mulighed eller du kan evt. spørge, hvor de køber dem.

Du kan se spejlet på det sidste billede på min præs.

Det er ikke særlig fancy - bare med en fyrretræsramme og så kan det stå eller hænge, liggende eller på højkant.


..men Maiken bruger det meget og det er jo det vigtigste.


Mvh Christina



0
0
Svar på denne tråd
 
 Min veninde har ikke kunnet fidne det
Forfatter: 
Dato:  09-02-2008 17:56

Så sent som denne weekend snakkede min veninde og jeg om det. Hun ved det findes da hendes mor der er dagplejer har et, men hun kan ikke finde et i normale butikker, kun salg til proff dagplejer.

.

Hun fandt til gengæld et til 150 kroner i IKEA med film på bagsiden som gør det lidt mere sikkert. Det har en hvid ramme og er ganske neutral uden udskæringer osv.


Med venlig hilsen

Lena


GRATIS RIDNING TILBYDES

I 8464 OMRÅDET

se min præsentation


www.minimule.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor stor
Forfatter: 
Dato:  09-02-2008 22:02

er den fra ikea????????????


synes nemlig ikke jeg kan finde den på deres hjemmeside.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Chris...
Forfatter: 
Dato:  09-02-2008 22:12

Hvordan fungere det med legeteket? Hvor længe kan man låne det og hvad giver du for det?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Legetek..
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 02:36

Legeteket fungerer ligesom et bibliotek og rent fysisk bor de også ofte sammen med biblioteket.

Man kan låne tingene i 3 mdr. ad gangen og det koster ikke noget.

Jeg har endnu ikke været ude for, at skulle aflevere tingene efter 3 mdr. - har bare genlånt over nettet, så jeg har haft fx. spejlet i over 6 mdr.


På det Legetek hvor jeg kommer, er børnebibliotekaren rigtig sød til at være behjælpelig med, hvor de fx. har købt tingene og hvad det koster, hvis det fx. er noget vi selv vil anskaffe.


Eller hvis vi ønsker noget særligt, så køber de det hjem til Legeteket.


Mvh Christina

0
0
Svar på denne tråd
 
 IKEA's spejl
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 14:24

Jeg fandt en med natur ramme til 150 kr og en med alu ramme til 300 kr begge med film på bagsiden og ca 70x70 cm. Så der er lidt for enhver smag vil jeg mene.


Med venlig hilsen

Lena


GRATIS RIDNING TILBYDES

I 8464 OMRÅDET

se min præsentation


www.minimule.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 19:38

Nu kommer det jo an på hvad man syntes er en hel arm... Men man kan bestille dem på www.glasdirekt.dk

Der kan man selv vælge størrelse og man kan se hvad det koster med levering... smiler...



Knuser Annette


Mor til Noah (12september 2007) og den franske bulldog Fluffy

Drøm sødt min elskede Octavia

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider