Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 vand, vand, og mere vand
Forfatter: 
Dato:  08-02-2008 08:05

jeg er i den situation, at jeg nu har vand stort set overalt i kroppen.... mine fingre er store og sover, mine tæer ligner små tykke tommelfingre, benene noget der skulle ha siddet på en mummitrold og mine ankler og håndled har jeg forlængst sagt farvel til.

Det eneste råd jeg har fået er, at hvile og få benene op. - Det hjælper ligesom bare ikke så meget :-(

Er der nogen der har gode råd, øvelser eller andet der kan gøre de sidste uger lidt sjovere ?


M.v.h Katrine

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  08-02-2008 09:30

vand, drik masser vand, lyder måske lidt dumt, men det hjælper faktisk tit


Nu mor til skønne Freja - D. 1 December 2007

0
0
Svar på denne tråd
 
 ja du skal
Forfatter: 
Dato:  08-02-2008 10:19

i gang med nogle venepumpeøvelser, så du kan få vandet skubbet tilbage, hvor det hører til. Meld dig evt. til et afspændingshold for gravide :-)


Ellers se tegninger her, nederst på siden: www.sst.dk/publ/Publ2002/Barnivente/ Pages/ kap1.htm&h=110&w=400&s...Z2w02qVReM: &tbnh=34&tbnw=124&prev=/ images%3Fq%3Dvenepumpe...a%26sa%3DN

0
0
Svar på denne tråd
 
 vandmelon
Forfatter: 
Dato:  08-02-2008 10:22

En skam det ikke er sæson for vandmelon, for det skulle virke rigtig godt...


Ellers er venepumpeøvelser altid gode :-)


Hvad med støttestrømper?!


-Mia


When you're in it up to your ears - keep your mouth shut!


***


Foderplaner udarbejdes

-gratis optimering det første halve år!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider