Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Tøndersagen- grænselandet (bog)
Forfatter: 
Dato:  07-02-2008 20:53

Puhaa selve titlen gir mig gåsehud. Jeg har lånt denne bog på biblioteket og det er med skælvende stemme jeg fortæller om den.

Det er nok det mest hårdeste jeg har læst længe. Det er jo frygeligt hvad der skete i den familie. Selve bogen er bygget op om Moren- og faderen der fortæller deres livshistorie og hvor de kommer fra osv. Jeg er kun halvvejs i bogen, og måtte idag ligge den tilside, jeg ku simpelhen ikke læse det afsnit hvor det hele begynder med pigerne..

Jeg ved heller ikke hvad jeg ville med dette indlæg, andet at fortælle at mit hjerte bløder for disse piger. Tænk sig at skulle overkomme sådan en livslang behandling.

Det sætter virkelig spørgsmålene og tankerne igang. Måske vi som mennesker skal til at rode og reagerer i andres folks liv, når mistanken er der istedet for at lukke bogen som mange borger gjorde i denne sag..

ååhh det er virkeligt uretfærdigt at nogle skal så grueligt meget igennem..

Andre der har læst bogen og grædt?

(ved sgu ikke om jeg tør at læse den færdig)


Hilsen Sole

Nu med Helene i armene

Født 26 September ´07 kl 11.08

Dit liv er som en tegning du selv tegner. Du har bare ikke noget viskelæder.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  07-02-2008 21:28

Pu ha en skrækkelig historie som aldrig burde være fundet sted.


Vidste slet ikke der var skrevet en bog om det.


Jeg tror også vi mange gange er bange for at blande os....hvis vi nu skulle tage fejl.

Men egentlig burde man jo reagere på en mistanke. Hellere en gang for meget end for lidt.



Mvh Jeannette

Mor til Marcus Mikael 191106

Pinto araber er vejen frem...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Grunden til
Forfatter: 
Dato:  07-02-2008 22:22

... at man nok vægrer sig ved at blande sig, er jo at det har så ufattelige konsekvenser, selv hvis det viser sig at være grundløst. Mistanken vil altid være der...


Jeg har ikke læst bogen, kommer næppe heller til det, men Sole, du kan da trøste dig med, at du ved hvordan det ender.



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider