Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

flere børn på et værelse/søvn. Hjælp
Forfatter: 
Dato:  07-02-2008 14:45

Min datter på to har i hele hendes levetid sovet i vores seng og gør det stadig.. Jeg er nu nået dertil, hvor jeg gerne vil have mit soveværelse for mig selv, men..

Vores datter har to halvbrødre, der er hos os ca halvdelen af tiden, med dertil hørende overnatninger. Vi har kun et børneværelse, så alle ungerne skal sove sammen, dog i hver deres seng. Dilemmaet er at min datter vågner meget nemt, og hendes brødre er ofte oppe om natten for at gå på toilettet..

Nu har vi jo snart ferie sammen alle sammen, så tænkte at nu var tiden inde, men... Er det i orden at smide hende ind til dem og sove når jeg ved at hun vil blive vækket om natten? Tror i hun vil vænne sig til det efterhånden?

Hun har en juniorseng og kan selv stå op og gå ind til os hvis hun vågner.. Hvad gør i andre med flere børn og mangel på værelser??

Fjordhest er bedst!

Mor til Naia født d 4-1-06

0
0
Svar på denne tråd

deleværelse
Forfatter: 
Dato:  07-02-2008 15:41

Hej

Vi har 2 børn og kun 1 børneværelse.. så de deler

Det kan være et problem at få dem til at sove, da de en gang imellem holder hinanden vågne.

Men om natten er det ikke noget problem, de sover begge rimeligt tungt så der skal meget til at vække dem.

Hilsen

Anne

0
0
Svar på denne tråd

Her i huset
Forfatter: 
Dato:  07-02-2008 16:53

har vi et voksensoveværelse og et kombineret kontor-børneværelse til weekendungerne på 4 og 12.

Det er ikke optimalt, så pt bygger vi et væresle på loftet til den store.

men der er jo også een i vente, og enden på det bliver nok at stuen må rumme en sovesofa til de voksne, så forældresoveværelset kan blive til børneværelse, så det er legeværelse om dagen og soveværesle for den lille om natten. Den mellemste på 4 beholder så sin seng i kontor/ børneværelset.

Bare der i et af rummene er mulighed for at en voksen kan få en middagslur i nogenlunde fred så går det sgu nok :-)

Christina & Prinsesserne

Count your blessings

0
0
Svar på denne tråd

bum bum bum
Forfatter: 
Dato:  07-02-2008 17:20

Mine to piger deler værelse. Det var min store frygt da jeg skulle flytte, for vi kom fra et hus med hvert deres værelse. Men de er simpelthen så glade for det, og hygger sig rigtig meget. Den lille sov også meget let, men det er som om at hun bare ignorerer når den store rumstere rundt om natten. de er 2 og snart 5 år.

0
0
Svar på denne tråd

Også her.....
Forfatter: 
Dato:  07-02-2008 17:29

Hej

Her har vi 3 unger, og 2 værelser, så her deler man også. Der er intet problem når de skal sove, ej heller hvis en står op om natten for at skal på toilettet, MEEEEENNNN kl. 5 eller senest 5.30 så er her liv, og det er jeg godt nok træt af. GAB. Vi kan sove til kl. 6.30-7.00 uden at vi kommer for sent, så kl. 5 er bare for tidligt at stå op, men jeg aner ikke hvad vi skal gøre, så jeg følger lige lidt med her. Håber på lidt guldkorn. :D

Hilsen

Jette

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider