Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Skruk- mindre ventetid
Forfatter: 
Dato:  07-02-2008 12:53

Åh jeg er jo så forfærdelig skruk som så mange andre piger

Jeg føler mig klar til forældrerollen og føler at der er styr på livet til at give en lille ny den bedste tilværelse.

Jeg selv er 22 år og kæresten 28 år. Vi bor i ejerlejlighed har bil og hunden på plads Min kæreste er uddannet sygeplejerske mens jeg læser til sygeplejerske på 2 år.

Min kæreste har heletiden givet udtryk for (så fornuftig som han er) at han syntes at vi skal vente til jeg er færdiguddannet om 2 1/2 år ca. Men puha jeg syntes bare at der er lang tid til. Og ja jeg er af den holdning at man godt kan få børn inde i studiet.

Men så i går lå vi endnu engang og snakkede lidt om den små, og så sagde han at vi godt kunne begynde om ca 1 1/2 år .

Så kunne jeg få læst( hvis det er en problemfri graviditet) studiet færdigt og efter endt barsel begynde på job.

Bare lige et lille glædeindlæg fra mig- nu er ventetiden ikke så lang når den er reduceret med 1 år Og inden jeg får set mig om er den tid gået..

En god træner kan få sin hest til at yde sit bedste, mens en suveræn træner kan få sin hest til at yde det bedste, fordi den selv vil !

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  07-02-2008 13:32

Ej hvor godt for dig ... Kender godt det med at tiden føles lang. jeg havde altid sagt at jeg skulle vente til jeg var udlært og det gjorde jeg/vi osse. Men der var så ingen som viste at der så yderlige skulle gå 3år og 4mdr før jeg havde et positivt svar i hånden efter vellykket ivf behandling...

Men alt held og lykke til dig fremover..

0
0
Svar på denne tråd

hvor er du heldig
Forfatter: 
Dato:  07-02-2008 15:31

Jeg synes godt nok du er heldig.

Jeg har det nemlig lige som dig, jeg er bare klar NU og lige så er mine æggestokke.