Åh jeg er jo så forfærdelig skruk som så mange andre piger 
Jeg føler mig klar til forældrerollen og føler at der er styr på livet til at give en lille ny den bedste tilværelse.
Jeg selv er 22 år og kæresten 28 år. Vi bor i ejerlejlighed har bil og hunden på plads
Min kæreste er uddannet sygeplejerske mens jeg læser til sygeplejerske på 2 år.
Min kæreste har heletiden givet udtryk for (så fornuftig som han er) at han syntes at vi skal vente til jeg er færdiguddannet om 2 1/2 år ca. Men puha jeg syntes bare at der er lang tid til. Og ja jeg er af den holdning at man godt kan få børn inde i studiet.
Men så i går lå vi endnu engang og snakkede lidt om den små, og så sagde han at vi godt kunne begynde om ca 1 1/2 år
.
Så kunne jeg få læst( hvis det er en problemfri graviditet) studiet færdigt og efter endt barsel begynde på job.
Bare lige et lille glædeindlæg fra mig- nu er ventetiden ikke så lang når den er reduceret med 1 år
Og inden jeg får set mig om er den tid gået..