Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Skruk- mindre ventetid
Forfatter: 
Dato:  07-02-2008 12:53

Åh jeg er jo så forfærdelig skruk som så mange andre piger

Jeg føler mig klar til forældrerollen og føler at der er styr på livet til at give en lille ny den bedste tilværelse.

Jeg selv er 22 år og kæresten 28 år. Vi bor i ejerlejlighed har bil og hunden på plads Min kæreste er uddannet sygeplejerske mens jeg læser til sygeplejerske på 2 år.

Min kæreste har heletiden givet udtryk for (så fornuftig som han er) at han syntes at vi skal vente til jeg er færdiguddannet om 2 1/2 år ca. Men puha jeg syntes bare at der er lang tid til. Og ja jeg er af den holdning at man godt kan få børn inde i studiet.

Men så i går lå vi endnu engang og snakkede lidt om den små, og så sagde han at vi godt kunne begynde om ca 1 1/2 år .

Så kunne jeg få læst( hvis det er en problemfri graviditet) studiet færdigt og efter endt barsel begynde på job.

Bare lige et lille glædeindlæg fra mig- nu er ventetiden ikke så lang når den er reduceret med 1 år Og inden jeg får set mig om er den tid gået..

En god træner kan få sin hest til at yde sit bedste, mens en suveræn træner kan få sin hest til at yde det bedste, fordi den selv vil !

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  07-02-2008 13:32

Ej hvor godt for dig ... Kender godt det med at tiden føles lang. jeg havde altid sagt at jeg skulle vente til jeg var udlært og det gjorde jeg/vi osse. Men der var så ingen som viste at der så yderlige skulle gå 3år og 4mdr før jeg havde et positivt svar i hånden efter vellykket ivf behandling...

Men alt held og lykke til dig fremover..

0
0
Svar på denne tråd

hvor er du heldig
Forfatter: 
Dato:  07-02-2008 15:31

Jeg synes godt nok du er heldig.

Jeg har det nemlig lige som dig, jeg er bare klar NU og lige så er mine æggestokke.

Min kæresten min er også noget mere fornuftig end mig og da vi er på vej hjem til DK fra England kan man ikke ligefrem sige at vores tilværelse er stabil.

Men jeg læser side op og side ned af alle babyhjemmesider, har købt et pregnant magasin, bøger om gravide kvinder og ja jeg ved snart mere om babyer end mange mødre (sådan føles det i hvert fald)

Men jeg må pænt vente til kæresten synes det er tid. Jeg tror dog han bløder noget op når vi engang har fast bolig og indkomst i DK igen ;)

Hanne Grambow Jensen

På eventyr i Newcastle

www.grambow-online.dk

Skruk, skrukkere, skrukkest *suk*

0
0
Svar på denne tråd

suk...
Forfatter: 
Dato:  07-02-2008 18:35

Famnielsen: Ja jeg frygter også det med barnløshed der er jo ingen der siger at man bare lige sådan kan blive gravid.. mine forældre var 19 år om at få mig, så jeg frygter jo lidt at jeg ikke kan få børn men dejligt for jer at det lykkeds..

Hanne GJ: Gud hvor jeg kender din situation.. man læser alt hvad man kan komme i nærheden af, hvilket gør det endnu værre utroligt at man gider at udsætte sig selv for det. Kan godt blive sk*de sur på kæresten engang imellem, fordi min krop bare skriger at den vil have børn NU NU NU og kan slet ikke forstå at han ikke er særlig interesseret.. Jeg prøver også at forklare ham at det bare er et instinkt fordi kroppen er bygget til at skulle have børn..

Suk altså

En god træner kan få sin hest til at yde sit bedste, mens en suveræn træner kan få sin hest til at yde det bedste, fordi den selv vil !

0
0
Svar på denne tråd

Stine S
Forfatter: 
Dato:  07-02-2008 21:42

Jeg er DYBT imponeret over at du som 22-årig kan have det sådan, det er jo helt vildt!

Jeg er 23, og tanken om et barn NU kan få det til at løbe koldt ned af ryggen på mig, selvom vi er kærester på 7. år, vi bliver bachelorer til sommer, har bil og andelslejlighed ;-)

Det må godt nok være fantastisk at være skruk - tanken om et barn i maven og at være afhængig af en lille størrelse er den mest skræmmende tanke i verden for mig. Eller, skræmmende er måske ikke ordet - men om jeg GAD nu hvor mit liv dårligt er begyndt - nej!

Men skønt for dig at I er enige, og at projekt baby snart skal i gang ;-)

Hilsen fra Lise

Kongelundens Rideklub - www.kongelunden.com
- glad for at være barselsvikar på det røde springdyr Diabloo

0
0
Svar på denne tråd

også her
Forfatter: 
Dato:  11-02-2008 01:39

og vi har netop aftalt at jeg må smide p piller til januar... jeg har dog cyster på æggestokkene, så har sikkert svært ved at blive gravid... men glæder mig alligevel til at prøve... for jeg er også mentalt klar nu, de fysiske rammer skal bare lige være lidt bedre inden der skal komme en baby...

men kan såå godt følge dig, jeg er i øvrigt 25 og kæresten 27...

Venlig hilsen hende der i stilhed river sig i håret når hestene kan bide sig selv i bringen!!

Frelst

Og nej, jeg tror IKKE at jeg er bedre end jer andre...

Jeg fortæller bare hvad der virker for mig :)

0
0
Svar på denne tråd

jaaaa....
Forfatter: 
Dato:  11-02-2008 10:55

Kæresten min lukkede lørdag morgen lidt mere op for babyer.

Når vi er kommet på plads i DK og har en lille opsparing til udstyr så kan vi godt begynde synes han. Og mon ikke min plan om at starte gymnastikken sidst på året 2008 så kunne h

Hanne Grambow Jensen

På eventyr i Newcastle

www.grambow-online.dk

Skruk, skrukkere, skrukkest *suk*

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  11-02-2008 23:28

Jannej Og Hanne GJ : Nu bliver jeg jo næsten helt misundelig suk.. Ddet bliver spændende at høre om jeres baby-projekt..

Lise Rohden: Det er sjovt at man er så forskellige.. Godt vi ikke er ens alle sammen

Jeg venter og slår koldt vand i blodet lige forløbig.. Skal snat til gyn. og skannes for cyster

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider