Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Min veninde er gravid
Forfatter: 
Dato:  06-02-2008 08:46

Jeg snakkede med en gammel veninde i går. Vi har været slyngveninder siden børnehaveklassen, men efter vi gik ud af gym, så har vi ikke været så gode til at holde kontakten.

Vi har så sendt dem en invitation (hende og kæresten) til mandens 30 års fødselsdag og så ringede min veninde i går. Desværre var de forhindret i at komme, da de skal til Spanien MEN, hun måtte alligevel heller ikke drikke FORDI HUN ER GRAVID

Ejjjjj, jeg var lige ved at tude, da hun sagde det. Blev bare så glad, men så bagefter fik jeg følelsen af total misundelse Hun skal da ikke være gravid nu og slet ikke nu hvor JEG er total skruk. Altså....

Så fik jeg lige dårlig samvittighed over mig selv.

Er der andre der har prøvet det?

(selvfølgelig glæder jeg mig rigtig meget på deres vejne og glæder mig til at se hendes mave vokse)

***DP Horses***

v. Maria Pejtersen og Michael Dahl

www.dp-horses.dk

Mor til Mikkel d. 3-4-07 kl. 11.25

www.dahlpejtersen.dk

0
0
Svar på denne tråd

nå ja men
Forfatter: 
Dato:  06-02-2008 09:39

... hvis du er skruk, så kan du jo melde dig som barnepige når tiden kommer.

Men jo jeg kender godt den der fornemmelse. Ikke fra mig selv men fra min svigerinde, som godt nok var glad for at hun skulle være faster, men samtidig møg-ked af at det ikke var hende, der var gravid (ikke mindst fordi, at hun næppe nogensinde bliver gravid). Det var hårdt for hende, men mindst lige så hårdt for mig.

Og så - tillykke med veninden.

0
0
Svar på denne tråd

Hej hej......
Forfatter: 
Dato:  06-02-2008 09:40

Jeg har en veninde jeg har kende i over 20 år der fødte i mandags......-på min fødselsdag.

Ved godt det ikke er helt det samme, men kan godt kende det med at det godt måtte være en selv.

Annemarie

(Laura & Emma - 20/7/06 - Er 1 år nu og fyldt med energi)

If you can dream it, you can do it!!!

0
0
Svar på denne tråd

Misundelig..
Forfatter: 
Dato:  06-02-2008 09:50

Åh jo, den kender jeg godt!

Vi har 2 hold venner, som vi ses med rigtig ofte. Sidste forår kom det første par så og sagde, at de ventede nummer 2. Og 3 måneder senere kom andet par og sagde at de ventede nummer 3!

Jeg var selvfølgelig rigtig glad på deres vegne! Jeg glædede mig til at møde de nye medlemmer af vores nye flok, men - JEG VILLE OGSÅ HAVE EN MERE!

Øv altså, hvorfor var den kun dem der skulle gå og glæde sig til at holde et lille spædbarn i armene igen...

Vores søn var på det tidspunkt kun godt et år, og min kære Anders var bestemt ikke indstillet på at Christian skulle være storebror allerede. Jeg prøvede at "snyde" mig til at blive gravid, men Anders har ALT for meget selvdisciplin, så han begyndte bare selv at diske op med præservativer .

Så er der jo ikke meget at gøre... Men 1 måned senere.. Miraklet var ikke udeblevet! Der må have været en utæthed imellem de der latexfibre, eller også er Peter lavet udelukkende på mit store ønske om ham .

Jeg skal føde om ca 7 uger, og Anders er selvfølgelig ovenud lykkelig. Nu er Christian også snart 2, og så kunne det jo ikke passe bedre med en lillebror. Jeg tror, at Anders havde glemt, at man er gravid i 9 måneder .

Mange hilsner Mette

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider