Hejsa.
Spændende med den store dag.
-da William skulle starte i vuggestue havde jeg på nettet købt nogle små mærker med hans navn og vores tlf nr som bare lige skulle stryges i tøjet. Jeg syntes det var super smart og lige til at gå til, men her den anden dag fandt jeg mærkerne i den kuvert de var blevet tilsendt i. (3 år efter...)
Jeg har aldrig fået brugt et eneste og nu går William i børnehave og jeg skriver stadig navn i hans tøj med enten en almindelig kuglepen eller en stofpen der er beregnet til opgeven.
I august fik jeg tvillinger og hvad gør man her? -jo jeg sætter bare et kryds i tøjet for de har fælles tøj.
Ja det var jo nok ikke lige et svar som mit du søgte, så jeg håber der er andre der vil komme med nogle gode ideer...
Held og lykke.
:-) Kitt