Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Navn i tøjet????
Forfatter: 
Dato:  05-02-2008 21:05

Nicholine skal starte i børnehave 1 marts og derfor er jeg i fuld gang med at få styr på alle de praktiske ting.

Hvordan har i nemmest mærket jeres børns tøj-fodtøj mm med navn? Jeg har kigget lidt på navnestemplet men synes måske det er ret så dyrt hvis ikke det er godt.

Gode ideer modtages????

Jeanne
Mor til Nicholine
født d. 18 maj 2005

Besøg Nicholines hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd

navn i tøjet...
Forfatter: 
Dato:  05-02-2008 21:24

Hejsa.

Spændende med den store dag.

-da William skulle starte i vuggestue havde jeg på nettet købt nogle små mærker med hans navn og vores tlf nr som bare lige skulle stryges i tøjet. Jeg syntes det var super smart og lige til at gå til, men her den anden dag fandt jeg mærkerne i den kuvert de var blevet tilsendt i. (3 år efter...)

Jeg har aldrig fået brugt et eneste og nu går William i børnehave og jeg skriver stadig navn i hans tøj med enten en almindelig kuglepen eller en stofpen der er beregnet til opgeven.

I august fik jeg tvillinger og hvad gør man her? -jo jeg sætter bare et kryds i tøjet for de har fælles tøj.

Ja det var jo nok ikke lige et svar som mit du søgte, så jeg håber der er andre der vil komme med nogle gode ideer...

Held og lykke.

:-) Kitt

0
0
Svar på denne tråd

Spritetusch
Forfatter: 
Dato:  05-02-2008 23:48

Jeg skrev kun i tøj og sko når mine skulle på koloni eller lignende. Og det foregik med en spritpen eller en speciel pen til at skrive i tøj med.

Har aldrig haft problemer med ikke at kunne hitte rede i dit og mit i hverken dagpleje eller børnehave.

Men nu har mine børn også kun sjældent haft det sidste nye fra butikkerne, så chancen for at 4 andre børn havde det samme som mine var minimal. Men så tit forældre som stod med to ens sko, men to forskellige str.

Held og lykke med den store dag.

med venlige hilsner fra Gitte

Tal til mennesker, du henvender dig til på et sprog, de forstår. Forstår de dig ikke, er fejlen din. Da må du begynde forfra, ellers når vi ikke videre.

Carl Scharnberg

0
0
Svar på denne tråd

Navn i tøjet
Forfatter: 
Dato:  06-02-2008 11:29

Jeg skriver det bare med en speciel tekstilpen eller en tynd sprittush eller kuglepen.....

Såre simpelt

venlig hilsen
RikkeAnd

Victor 14. juli 2002

Mille 20. september 2006

termin den 16. februar 2008

Til minde om Krastrup´s Paddock Dancer, Skovgaards Zelle og Sonette
0
0
Svar på denne tråd

Navn i tøj
Forfatter: 
Dato:  06-02-2008 11:30

Nu er jeg pædagog - og jeg oplever at det betyder meget, at der står navn i tøjet.

I en institution med over 30 børn kan vi ikke nødvendigvis huske, hvad børnene har af tøj.

Derfor kan der blive meget tøj væk, specielt når der ikke står navn, og det må I som forældre også opleve af og til?

Alt kan bruges, bare man kan læse det. I sko bliver der også skrevet eller indsat plaster med navn eller lignende.

0
0
Svar på denne tråd

Tusser der kan skrive i tøj
Forfatter: 
Dato:  06-02-2008 11:46

kan købes i bog og idé og andre kontor artikler forretninger.

Kan anbefales - skriv dog kun efternavn hvis noget skal genbruges :-)

Mvh

Gitte

- mor til Tera 8/2-05 og Lian 28/12-07

Bedækning og sommergræs - Pinto hingsten Jack D.

står til afbenyttelse af egnet hopper sommeren 2008.

0
0
Svar på denne tråd

gfhkfghk
Forfatter: 
Dato:  06-02-2008 11:49

jeg er også pædagog i en børnehave og det er så dejligt når der er navn i tøjet. Selvom man mener at ens barns tøj ikke er det nyeste eller man måske mener at det er lidt specielt er det fuldstændigt umuligt for pædagoger at holde styr på 40-50 børns tøj og sko......

det kan sagtens holde i årevis med en alm. sprittush, skriv i nakken på vaskemærket el.lign evt. bare intialerne - det hjælper bare så meget.

mvh

trilsens mor

mk-foto.gallerisider.dk 10*15 = 15,-

billeder af hunde heste kat og andre dyr

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  06-02-2008 14:19

Jeg skriver i mærkerne på tøjet, men kuglepen eller sprit tus.

Jeg har også dem man kan stryge i tøjet, men ehm ja dem har jeg faktisk ikke gjort brug af endnu.

Og nu vi er ved det, så er det eneste vi har mistet i bh er 2 huer, så det er vel meget godt sluppet. :)

Hilsner Lisab.

Mor til 3.

Og Ejer af den gule.

Kvornings Tanja.

0
0
Svar på denne tråd

Tak for jeres svar allesammen...
Forfatter: 
Dato:  06-02-2008 23:07

flere er selvfølgelig stadig velkomne :)

Nu sad jeg så lige og tænkte på hvad skriver man egentlig på mærket.. selvfølgelig navn men også efternavn??? Tlf nr?? Eller hvad?

Nicholine´s navn er jo stavet lidt anderledes men måske det var godt at tilføje mellemnavn og/eller efternavn?

Jeanne
Mor til Nicholine
født d. 18 maj 2005

Besøg Nicholines hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd

navn i tøj
Forfatter: 
Dato:  07-02-2008 02:54

Jeg har tænkt mig når jeg kommer så langt bare at skrive en forkortelse: IsMo - det kan der ikke være mange, der hedder

Problemet er jo så, når der er en, der skal arve tøjet på et tidspunkt... Men den tid den sorg - ellers er det jo bare at gøre opmærksom på at IsMo er dette barns tøj-navn ;-)

Mette

Isabella Molly - 15. juni 2007

Jeg skal giftes 12/7-08

pænt, tæt, 133 liters akvarium til salg - Kbh Ø

OBH glattejern sælges - fejlkøb - aldrig taget ud af æsken

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider