Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Scanning, hvornår?
Forfatter: 
Dato:  05-02-2008 12:50

Er det rigtigt forstået at den første scanning gravide skal til er NF-scanningen som er i uge 12 og derefter skal man først scannes igen i uge 20.?


På forhånd tak..



Line Rønn - Ronaldo og Mikado

En gang pinto - altid pinto ;-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Scanning
Forfatter: 
Dato:  05-02-2008 12:56

Det er helt korrekt opfattet


NF scanning i ca uge 13 og MD scanning i uge 18-20 ca.




venlig hilsen
RikkeAnd

Victor 14. juli 2002

Mille 20. september 2006

termin den 16. februar 2008

Til minde om Krastrup´s Paddock Dancer, Skovgaards Zelle og Sonette
0
0
Svar på denne tråd
 
 scanning
Forfatter: 
Dato:  05-02-2008 12:56

Du har fat i det helt rigtige :)

Og tillykke med graviditeten.


Sådan indsætter du billeder.



Komplet Isabell Werth dressursadel sælges


Termin 11. Marts 2008


I don't suffer from insanity...

..I enjoy every waking moment of it..

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-02-2008 13:07

Tusind tak.

Jeg har været ved læge idag og testen var positiv. Jeg er 6-8 uger henne, så det skulle gerne blive et efterårsbarn :)


Line Rønn - Ronaldo og Mikado

En gang pinto - altid pinto ;-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  05-02-2008 14:01

jamen dog tillykke med det line


Nu mor til skønne Freja - D. 1 December 2007

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvornår
Forfatter: 
Dato:  05-02-2008 14:12

havde du sidste mens. første dag? Nysgerrig - er også 8 uger henne ca :-)


Christina & Prinsesserne



Count your blessings

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-02-2008 16:41

Louise: Tak. Lidt uventet, regnede først med at jeg skulle have børn om mange år, men sådan gik det ikke :-)


Skingur: Jeg havde det sidst i midten af november. Det var også bare et gæt fra lægen at jeg var 6-8 uger henne.

Jeg er allerede mega træt og har hele tiden kvalme, dog kaster jeg heldigvis ikke op. Men spiser trods alt helt vildt :-)


Line Rønn - Ronaldo og Mikado

En gang pinto - altid pinto ;-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Undskyld Line...
Forfatter: 
Dato:  05-02-2008 16:51

....stort TILLYKKE selvfølgelig



venlig hilsen
RikkeAnd

Victor 14. juli 2002

Mille 20. september 2006

termin den 16. februar 2008

Til minde om Krastrup´s Paddock Dancer, Skovgaards Zelle og Sonette
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsa.
Forfatter: 
Dato:  05-02-2008 18:28

Stort tillykke med graviditeten


Ja jeg troede heller ikke jeg skulle ha børn før om min. 5år. men nu er jeg altså 21 uger henne



Jeg blev kaldt til scannet i uge 12, men min termin blev rykket så var i uge 13, og så blev jeg scannet igen i uge 19.

Jeg skal så scanne 2 gange mere, næste gang i uge 30 fordi jeg er så "ung" som de siger. (Er 19år)


Men jeg klager ikke, det er dejligt at se den bette så meget som muligt





Hilsen Anne (:

Nu med baby i maven,termin 19 juni 2008.








0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  06-02-2008 09:44

Rikkeand: Mange tak :-)

Anne Fallon: Dejligt at høre at jeg ikke er den eneste unge gravide herinde. Jeg når heldigvis også at blive 19 år inden jeg føder :-)


Line Rønn - Ronaldo og Mikado

En gang pinto - altid pinto ;-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  06-02-2008 13:07

Kæmpe stort tillykke...


Var lige ved at falde ned af stolen, da jeg så dit indlæg.


Held og lykke med graviditeten og nyd nu mavsen


-Tanja


Mor til skønne Lærke født 24 januar 2007

-

Jeg søger min gamle DV/oldenborg hoppe Cikato(navnet kan være ændret), på 12 år. Hun er ca 165 høj og mørkbrun.. Se hende på min præsentation!

0
0
Svar på denne tråd
 
 tillykke
Forfatter: 
Dato:  06-02-2008 14:27

Vi er også endelig blevet gravide efter lang tids prøvning og det er skønt.... hver glad...


Vi må også have termin tæt på hinanden er idag 12+4 blev rykket til scanningen idag.


Med Venlig Hilsen

Mai... :-)


Hoppeplag fra i år søger løsdrift eller stald med andre ungeheste.

Skriv hvad du kan tilbyde eller lånes ud hvis du søger en legekammerat til din plag


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-02-2008 09:58

Tusind tak :-)


Tanja: Regnede godt nok heller ikke selv med at jeg skulle være mor sådan lige foreløbig, men begynder så småt at glæde mig alligevel, selvom der er lang tid til.

Jeg er lige blevet scannet idag - 8+4 og alt ser godt ud, så det er bare rigtig dejligt, lige nu er babyen 2,2 cm. langt.


Line Rønn - Ronaldo og Mikado

En gang pinto - altid pinto ;-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-02-2008 22:03

Endnu engang tillykke.


Det var skam ikke tænkt som at du ikke kan klare det, men mere sådan wow.


Kan jo huske da vi var i kiosken og der var du jo til party uartig og sån... Fest og farver... En rigtig krudtugle .... ,men det er jo selvfølgelig også lige et par år eller 4 siden.


Håber du får en super let graviditet og nyder det rigtig meget.


-Tanja


(og forresten...-hvem er den heldige far)


Mor til skønne Lærke født 24 januar 2007

-

Jeg søger min gamle DV/oldenborg hoppe Cikato(navnet kan være ændret), på 12 år. Hun er ca 165 høj og mørkbrun.. Se hende på min præsentation!

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  11-02-2008 09:24

Tanja: Ja det er rigtigt, var lidt en vildbasse dengang og er jeg da nok også stadig lidt, men jeg er jo også stadig ung.

Men kan sagtens lægge alle byture på hylden og koncentrere mig og mit barn. :-) Heldigvis støtter familien mig rigtig meget.


Faren er min kæreste gennem 14. måneder..


Line Rønn - Ronaldo og Mikado

En gang pinto - altid pinto ;-)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider