Ja så jeg her igen, men er så usikker på om det er varmt nok for hende at komme i svømmeren i babybassin på 30grader, der er babysvømmning der, så man burde da mene det er varmt nok, hvad siger i helt ærligt??
NU MOR TIL DEN SKØNNESTE DATTER FØDT 22-09-07
SOMMERGRÆS SØGES TIL HIGSTEFØL I NÆSTVED ELLER OMEGN